اسکولاری: هیچ تیمی در حد برزیل نیست

سرمربی تیم ملی برزیل قبل از رویارویی با تیم ملی شیلی در دور دوم جام جهانی 2014 گفت: تیم ملی برزیل به حدی رسیده که هیچ تیمی به آن نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت وکاله الانباء عمان؛ لوئیز فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل در یک مصاحبه مطبوعاتی 24 ساعت قبل از دیدارشان با تیم ملی شیلی که در شهر سامبا برگزار خواهد شد گفت: تیم ملی برزیل 80درصد آمادگی لازم را به دست آورده و این برای رویارویی با شیلی کافی است و هیچ تیمی به او نخواهد رسید.
تیم ملی برزیل با برتری بر کرواسی و کامرون و در تساوی بدون گل با مکزیک و تفاضل گل نوادگان سرخپوستان توانست به برتری گروه A دست یابد و همچنین شیلی در گروه B با شکست اسپانیا و استرالیا و هلند به دور دوم مسابقات جام جهانی 2014 راه یابد.
اسکولاری در مصاحبه خبری گفت: ما بسیار مشتاقیم که این بازی را ببینیم در عین حال برخلاف گفته منتقدان و مفسران تیم ملی برزیل 80 درصد آمادگی لازم را بدست آورده است و هم اکنون فقط به کارهای اداری و پزشکی و همچنین به بالا بردن روحیه بازیکنان می‌پردازد.
و برای بازی امشب شیلی گفت: تیم ملی شیلی تیم بسیار خوب و قوی است و از سرمربی فعالی مانند خورخه سانپاولی بهره می‌گیرد. و واضح است که با بودن خورخه سطح تیم بسیار بالا رفته است و مطمئنم که آنها بازی بسیار خوبی را ارئه خواهند داد و برایمان مشکل‌ساز خواهند شد.
شاید آنها پیروز شوند و این برنامه‌های ما را بهم خواهد زد ولی زندگی چیزی جز برد و باخت نیست و این همچنان ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

برچسب ها: اسکولاری ، شیلی ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
asghar
۱۶:۲۸ ۰۷ تير ۱۳۹۳
to hamin marhale 1/8 hazv mishid :))
آخرین اخبار