سردار روشن:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر وظیفه اصلی ما است

مدیر کل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر وظیفه اصلی ما است و در فضای دنیای معاصر به رخ کشیدن حماسه‌های جنگ تحمیلی پشتوانه‌ای برای کشور است.

به گزارش خبرنگار دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار عبدالله روشن مدیر کل جدید اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران و معاونت رئیس بنیاد حفظ آثار در آئین معارفه خود که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد با گرامیداشت یاد شهیدان واقعه سردشت و همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: از سرلشگر فیروز‌آبادی که این حکم را صادر کردند و سردار جزایری، سردار کارگر و امیرنامی و اظهار لطف سردار فضلی به عنوان شایسته‌ترین رزمنده با شجاعت و با درایت در استان تهران و جناب فرهادی معاون فرماندار تهران تشکر می‌کنم و امیدواریم در کارهایمان از ایشان بهره بگیریم.

وی افزود: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ کشورمان است که نه فقط به نیروهای نظامی بلکه پیروزی‌های این عرصه وسیع متعلق به آحاد ملت عزیزمان که در این عرصه نقش آفرینی داشته‌اند، است.  
 
سردار روشن تصریح کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر وظیفه اصلی ما است و در فضای دنیای معاصر به رخ کشیدن حماسه‌های جنگ تحمیلی پشتوانه‌ای برای کشور است و از این پس بیشتر نقش بازدارندگی دارد و دشمن احساس می‌کند همیشه شکست خواهد خورد.
 
وی گفت: تهدیدات علیه کشورمان در منطقه وجود ندارد و تهدیدات از نوع فرامنطقه‌ای است و دشمنان هر کاری که توانسته‌اند کرده‌اند نه اینکه نخواسته‌اند بلکه نتوانسته‌اند که به دلیل حماسه‌‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس بوده است.  
 
مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران افزود: اگر بخواهیم ملت و کشور خود را بیمه کنیم باید توجه ویژه‌ای به فرهنگ مقاومت داشته باشیم که نشر آن کار بسیار مقدسی است به خصوص با فتنه‌ای که در جهان اسلام به پا شده مردم تشنه مقاومت و دفاع از حریم ولایت هستند.  
 
وی تصریح کرد: ما راهی نداریم به جز اینکه همان طور که گذشتگان ما فرهنگ عاشورا را به ما انتقال دادند و ما همیشه می‌گوییم ای کاش بودیم یا ابا عبدالله الحسین(ع) و امام عزیزمان پاسدار این فرهنگ بزرگ و حضرت امام خامنه‌ای عزیز ادامه دهنده آن راه بوده‌اند و امروز هم این بزرگوار رهبری جهان اسلام را به عهده دارد این فرهنگ را به نسل جدید انتقال دهیم. 

سردار روشن خاطر نشان کرد: امیدواریم به حرمت ماه مبارک رمضان در این عرصه موفق باشیم تا رضایت فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای را فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: متعلق ، وسیع ، عرصه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار