خادم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دلالی در فوتبال به دلیل نداشتن برنامه‌ریزی مناسب است/جلسه با مدیران شفاف برگزار شد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بدون شک نشست با مدیر عاملان باشگاه در فضایی رو در رو و شفاف به انجام رسید و همه مسائل اعم از سقف قرارداد‌ها و سایر قوانین سازمان لیگ ه مدیران اعلام شد.

امیررضا خادم، معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص سقف قرارداد در لیگ برتر آینده به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک هزینه باشگاه‌های لیگ برتری مبتنی بر سقفی است که سازمان لیگ به تمامی باشگاه‌ها اعلام کرده است.

وی در ادامه افزود: بطور قطع سازمان لیگ هم قوانین AFC را در باشگاه‌های کشورمان اجرا می‌کند و تمامی این نکات یعنی رعایت شرایط و حدود سقف قراردادها به مدیران عامل باشگاه‌ها اعلام شده است.

خادم در مورد رقم سقف قرارداد تصریح کرد: برای مجموع باشگاه‌ها مقرر شد برای باشگاه‌های داخلی سقف 15 میلیارد و برای باشگاه‌های آسیا رقم 18 میلیارد هزینه کنند و بیشتر از آن خلاف قانون است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد جلسه با مدیران عامل باشگاه‌ها اضافه کرد: جلسه‌ای رو در رو و شفاف با مدیران برگزار شد که میزان هزینه‌ها و سایر موارد از مسائلی بود که عنوان گردید.

وی در مورد فروش 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس اذعان کرد: بعد از اینکه به فروش 2 باشگاه اشاره کردیم قرار بود با تیم‌ها و مدیران عامل جلسه‌ای داشته باشیم که میزان هزینه‌ها و سایر موارد از جمله مسائلی بود که مطرح شد و قرار بر این شد که به بررسی مسائل حاشیه‌ای و اتفاقات فوتبال بپردازیم.

خادم در مورد اینکه چرا در فوتبال پدیده‌ای به نام دلالی وجود دارد گفت: به نظر من وجود دلالی در فوتبال ناشی از نداشتن برنامه مدون و مناسب و عدم نظام‌مندی برنامه‌ها بوده است و اینکه باشگاه جدا از هم هستند و تیم‌ها چرا بوده و افراد عنوانی وارد می‌شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: هزینه سال قبل لیگ 600 میلیارد بوده است که امسال این هزینه کمتر شده است و اگر بازیکنی که 5 میلیارد دریافت می‌کرد امسال نصف آن را دریافت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دیگر بازیکنی که 2 میلیارد دریافت کند وجود ندارد و در این خصوص در جلسه نه چیزی مطرح شده است و نه استنادی به این مسئله شده است پس این قضیه یعنی بازیکن 2 میلیاردی در تیم وجود ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خادم ، دلالی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار