کی‌روش:

فدراسیون ایران اگر مرا می‌خواهد باید به صورت مکتوب اعلام کند

امروز جلسه‌ای بین کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مورد تمدید قرارداد کی‌روش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کی‌روش بعد از جلسه‌ای که امروز با رئیس فدراسیون فوتبال داشت در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ما در این جلسه امروز راجع‌به جزئیات ماندن یا نماندنم در ایران صحبت کردیم و در خصوص کارهای اداری که باقی‌مانده بود بحث شد که کفاشیان از عملکرد من راضی بود و اینجا فرصتی شد تا مراتب تشکر را از وی داشته باشم.
  
وی ادامه داد: در آخر آقای کفاشیان اعلام کرد که مایل به همکاری من با فدراسیون ایران هستند. من در 11 ماه گذشته علاقه و تعهد خود را اعلام کردم به عنوان سرمربی تیم ملی و اگر فدراسیون به دنبال جذب من است باید به صورت مکتوب به من اعلام کند و اگر این اتفاق نیفتد ما همچنان به عنوان یک دوست باقی می‌مانیم و باز هم باید اشاره کنم جلسه خوبی بود.

وی در ادامه افزود: من هیچگاه از مسئولیت‌هایی که بر دوش من گذاشته‌اند فرار نمی‌کنم و بدون توجه به آن چیزی که اتفاق میفتند کار خود را انجام می‌دهم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که، شما اولین سرمربی هستید که بعد از جام جهانی همراه تیم ملی به ایران بازگشتید پاسخ داد: این مدل شخصیتی من است که بعد از اینکه جام تمام شد دلیلی ندارد که نخواهم برگردم و من در صلح آمدم و در صلح هم برمی‌گردم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که وزیر ورزش و جوانان در صحبت‌هایش گفته بود اگر کی‌روش از خواسته‌هایش کم کند توافق ما ادامه‌دار می‌شود، گفت: من نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و تنها زمانی می‌توانم صحبت کنم که پیشنهاد محکم و مکتوب داشته باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۲۰ ۰۸ تير ۱۳۹۳
بهتر نیست به جای دادن کل بودجه فدراسیون فوتبال به یک نفر بهتر این پول خرج ساخت پایه های فوتبال بشه و اعتماد به مربیان داخلی و خرج آموزش آنها بشه تا در آینده بجای دلخوش کردن به مساوی جلوی یک تیم آفریقائی و افتخار به باخت بواسطه بازی خوب بازی قوی و بدون ترس از نام تیم ها انجام دهیم و صرفا بخاطر برد پا به هر بازی بگذاریم البته کسی منکر زحمات آقای کی روش و بازیکنان تیم ملی نیست و یادمون نره تنها برد ایران در جام جهانی با کمترین امکانات و با یک مربی ایرانی صورت گرفت .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۹ ۰۸ تير ۱۳۹۳
فکر میکنید با این 4000مییلیارد دلار چه تعداد از جوان های ما صاحب کار میشن و یا میتونن ازدواج کنن؟؟؟
این واقعا بی انصافیه که همچین قراردادی بسته بشه