ارومیه/

96 هزار مهابادی دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی هستند

رئیس سازمان تامین اجتماعی مهاباد گفت: 96 هزار نفر در مهاباد دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی هستند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، منصور مرزنگ پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت اجرایی خانه کارگر مهاباد که در ساختمان خانه کارگر برگزار شد، اظهار داشت: در راستای احترام به مقام بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی خانه کارگر مهاباد با 50 درصد تخفیف آماده ارائه خدمات به بازنشستگان است.

وی ضمن تبریک حلول ماه رمضان، افزود: تامین اجتماعی جایگاه خود را در سطح مردم مهاباد پیدا کرده و این سازمان یک فرهنگ خوب بیمه‌ای را یدک می‌کشد.

مرزنگ تصریح کرد: 96 هزار نفر در  این شهرستان دارای دفترچه بیمه هستند که این میزان برابر است با دو سوم جمعیت شهرستان است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی مهاباد ادامه داد: دی کلینیک موجود پاسخگو نیازهای بر حق جامعه نیست و در رایزنی‌های انجام شده با فرمانداری، شورای شهر و شهرداری جهت ارتقای دی کلینیک مصوب شده دی کلینیک مهاباد به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات بپردازد و با توجه به آمار بالای بیمه‌شدگان شهرستان درخواست تاسیس بیمارستان 32 تخته با کلیه امکانات را کرده‌ایم که زمین آن نیز آماده است.

وی افزود: 2 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداختی سازمان تامین اجتماعی مهاباد به مستمری بگیران، بازنشستگان، بیمه بیکاری است.

مرزنگ یکی از مشکلات سازمان را سوءاستفاده بعضی از اشخاص در مورد بیمه‌های توافقی (قالیبافی، رانندگی، کارگران ساختمان) است.

وی اضافه کرد: افتخار تامین اجتماعی در این است که دست خانواده کارگری را بگیرد و باید یاد بگیریم با دستمزد واقعی خود بیمه شویم و کمک کنیم افراد به ناحق روی سفره تامین اجتماعی ننشیند، لذا نیاز اصلی جامعه توسعه شبکه درمانی است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ارومیه ، مهاباد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.