پور رشیدی:

فاصله 100 امتیازیم را با حریفانم حفظ خواهم کرد

رکاب زن ملی‌پوش پتروشیمی تبریز در خصوص انتخابش به عنوان نفر برتر در رنکینگ‌ فدراسیون دوچرخه سواری آسیا گفت: با حضور در تورهای مختلف درسال 2014 توانستیم امتیازم را نسبت به رقیبانم افزایش دهم.

    امیر صمدپور‌ سیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: اعلام نتایج این رنکینگ برای 6 ماه اول سال است که با کسب امتیاز 460 و با اختلاف 100 امتیاز با نفر دوم توانستم عنوان نفر اول را در فدراسیون دوچرخه سواری آسیا کسب کنم.
  وی افزود: در تورهای لافکاوی، ژاپن اندونزی توانستم رتبه اولی را در بخش انفرادی از آن خود کنم که انشاء... اله در نیم فصل دوم این نتیجه برای خود حفظ می‌کنم  با حضور در تور چین که در  ماه آینده برگزار می‌شود البته باید بگویم که در تور لانکاوی برای اولین بار بود که در  یک تور حرفه‌ای توانستم به عنوان یک ایرانی رتبه اولی را از آن خود کنم.
   پور سیدی  در خصوص برگزاری تور آذربایجان ایران نیز خاطر نشان کرد: تور آذربایجان ایران امسال یک کلاس بالاتر رفته و به سطح نیمه حرفه ای رسید و این حاصل تلاش رئیس تربیت بدنی استان است که رشته دوچرخه سواری و دوچرخه سوارانش‌ اهمیت زیادی می‌دهد و با داوران بین‌المللی در این حوزه در ارتباط است و با توجه به امکانات نسبتا ضعیف کشورمان توانست امکانات و اسکان خوبی را برای رکاب‌زنان دیگر استان ها فراهم کند و نسبت به سال گذشته نیز تیم‌های خوبی در این تور حضور یافتند که امیدواریم در سال آینده این سطح بالاتر رفته و ما شاهد حضور تیم‌های حرفه‌ای‌تر در این تور باشیم.
 رکاب زنان جاده کشورمان در خصوص عملکرد رکاب‌زنان در مسابقات آسیایی قزاقستان گفت: تیم ملی در حال حاضر نفرات بسیار خوبی را مثل رحیم امانی، قادر میزبانی و خیلی‌های دیگر در اختیار دارد اما نمی‌دانم چرا در این مسابقات ضعیف ظاهر شدند شاید یکی از دلایل این عملکرد مسیرهای طی شده‌ای بود که تا به حال تمرین بر روی آن در گذشته نداشتند، اما باز هم باید دید که مربیان تیم ملی از چه نظراتی برای بازی‌های اینچئون استفاده خواهد کرد که برای کشورمان بتوانند مدال بیاورند.
وی در پایان در خصوص حضور خود در تیم ملی برای بازی‌‌های آسیایی گفت: برای بازی‌های قزاقستان من در چند اردو شرکت کردم و قرار بود که تیم ملی را همراهی کنم اما نمی‌دانم چه دلایلی سبب شد در روزهای آخر اسم من و مهدی سهرابی از لیست خط بخورد و در خصوص بازی‌های اینچئون 2014 نیز هنوز بر اردویی دعوت نشده‌ام و فعلا در اختیار باشگاه هستم تا د رتور چین بتوانم عملکرد خوبی از خود نشان دهم تا جایگاهم را در رنکینگ حفظ کنم.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار