سرپرست پارک ملی لار

دستگیری چهار گروه صیاد غیرمجاز در پارک ملی لار /مجوزی برای صید ماهی صادر نشده است

سرپرست پارک ملی لار از دستگیری چهار گروه صیاد غیر مجاز و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در پارک ملی لار در روزگذشته خبر داد.

 
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نقی میرزاکریمی سرپرست پارک ملی لار گفت : محیط بانان پارک ملی لار روز گذشته در حین گشت و کنترل رودخانه ها و دریاچه سد لار به 4 گروه صیاد غیر مجاز برخورد می کنند.

وی افزود: محیط بانان بلافاصله وارد عمل شده و موفق به دستگیری این 4 گروه صیاد غیرمجاز می شوند.

میرزاکریمی با اشاره به اینکه از متخلفین تعداد 40 قطعه ماهی قزل آلای خال قرمز و تعدادی چوب و چرخ کشف و ضبط گردید اظهار داشت: متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع  قضایی معرفی شدند.

سرپرست پارک ملی لار تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه دستورالعملی درخصوص صدور پروانه صیدماهی در منطقه لار به این اداره ابلاغ نگردیده است و با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
 
میرزا کریمی همچنین در ادامه از کشف سلاح غیرمجاز در پارک ملی لار  خبر داد و گفت: محیط بانان سرمحیط بانی دلیچایی روز گذشته در بازرسی از یک خودرو یک قبضه سلاح شکاری 2 لول ساچمه زنی کشف می نمایند.

وی با بیان اینکه مالک سلاح، مجوز حمل سلاح شکاری را به محیط بانان ارائه داد افزود: پس از مطابقت شماره سلاح درج شده در جواز حمل با شماره بدنه سلاح توسط ماموران ، مشخص گردید که شماره های درج شده با هم همخوانی ندارد.

سرپرست پارک ملی لار  اظهار داشت: سلاح فوق به همراه جواز حمل ضبط شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: لار ، صیاد ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار