احمد‌‌زاده:خروس‌ها در وقت اضافه به پیروزی خواهند رسید

کارشناس فوتبال گفت:وقت اضافه تعیین کننده سرنوشت فرانسه و نیجریه است.خروس‌ها به دنبال کشاندن بازی به وقت اضافه و عقاب‌ها در پی تمام کردن بازی در 90 دقیقه قانونی هستند.

محمد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ درباره ارزیابی‌اش از بازی فرانسه – نیجریه گفت: تیم ملی فرانسه تیمی است که خط حمله خوبی دارد و بنزما می‌تواند در هر نقطه از زمین باعث دردسر برای تیم ملی نیجریه شود و تیم ملی فرانسه در این بازی دوست ندارد که کار تیمش به وقت اضافه کشیده شود و در این بازی باید بازیکنان با هوش عمل کنند تا لحظات را برای گل‌زدن از دست ندهند.

وی در ادامه  افزود:  تیم ملی نیجریه نیز می‌تواند در ضدحملات خطرناک باشد و این حملات می‌تواند کار را برای تیم فرانسه سخت کند.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی نیجریه در این بازی دوست دارد که کار به وقت اضافه کشیده شود تا بتواند تیم فرانسه را شکست دهد ولی در هر صورت کار برای تیم نیجریه سخت است چون باید بیشتر به دفاع بپردازد.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی آلمان – الجزایر نیز افزود: بازی آلمان و الجزایر می‌تواند بازی پایاپایی باشد چراکه هر دو تیم میل به بردن دارند و باید بتوانند در 90 دقیقه کار را تمام کنند ولی بازی آلمان و الجزایر شاید در این جام جهانی از بازی‌های دیدنی باشد چرا که هر لحظه می‌توانند صحنه‌های زیبای فوتبال را نشان دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم ملی آلمان با توجه به توانایی‌هایی که در محوطه 18 قدم دارد می‌تواند برد خود را بر الجزایر متحمل کند و با توجه به بازیکنان خلاقی که آلمان دارد می‌تواند کار را برای الجزایر سخت کند و به پیروزی برسد.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی الجزایر تفکرات حرفه‌ای کمتری دارد و نشان داده است که دوست دارند بازیکنان در طول مسابقات در خط حمله حضور بیشتری داشته باشند.
 
انتهاي پيام /

برچسب ها: فرانسه ، نیجریه ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار