عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی

استیضاح وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مطرح نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:‌ موضوع استیضاح وزیر‌ آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس مطرح نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،ابوالقاسم خسروی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص "طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش"، اظهار کرد: تا جایی که می‌دانم در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس، چیزی مطرح نیست.
 
وی در خصوص"اخذ وجه هنگام ثبت نام از دانش‌آموزان"، تصریح کرد:‌ وزارت آموزش و پرورش شماره تلفن‌هایی اعلام کرده است تا اگر تخلفی انجام شد، اولیا آن را اعلام کنند و کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز نظارت لازم را دارد و اگر مواردی خلاف آیین‌نامه و مقررات آموزش و پرورش باشد، پیگیری قانونی خواهد شد.
 
خسروی خاطر نشان کرد: اگر کسی خودش راضی به پرداخت پول باشد بحث دیگری است اما مدیر مدرسه به زور نمی‌تواند از کسی پول دریافت کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استیضاح ، وجه ، خلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلمان پیمانی 89
۰۹:۰۴ ۱۱ تير ۱۳۹۳
با سلام ما معلمان پیمانی 89 از شما پیگیری تبدیل وضعیتمان را که تا کنون انجام نشده تقاضا داریم درحالی که طبق قانون خدمات کشوری باید بعداز3سال رسمی آزمایشی میشدیم ولی وزیر آموزش و پرورش هیچ توجهی به ما نمی کند خواهشمندیم صدای ما را به گوش وزیر برسانید همچنین این معلمان سایتی دارند(صدای معلمان پیمانی 89 )که تمام دردها ورنج های آن ها در آن نوشته شده است ولی چه کسی به
این ها توجه می کند.به داد ما برسید با تشکر
آخرین اخبار