"بهنام صفوی" در پی ارسال پیامک‌هایی مبنی بر افطاری با هنرمندان؛

لکه دار کردن اعتماد مردم با تبلیغات دروغین به واسطه نام هنرمندان

بهنام صفوی گفت: گروهی با سوء استفاده از نام هنرمندان اعتماد مردم را لکه دار می‌کنند.

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: من از موضوع پیامک ارسال شده برای مردم کاملا بی اطلاع بودم و این موضوع را برای اولین بار از شما شنیدم.
 
وی افزود: جدیدا روی بیلبورد‌هایی در کرج نیز تبلیغات برنامه‌ای با حضور من به عنوان مهمان جشن رمضان صورت گرفت، که من از آن کاملا بی اطلاع بودم و البته به بازرسی کل کشور شکایت کردم.
 
صفوی در ادامه گفت: من قطعا این موضوع را پیگیری خواهم کرد، چرا که وقتی کسی چنین حرفی را می‌زند، باید قراردادی به عنوان سند و مدرک داشته باشد، در حالی که من نه تنها از این جریان بی اطلاع بودم، بلکه الان از این موضوع بسیاری ناراحت شدم.
 
وی تصریح کرد: من هرگز چنین کاری نخواهم کرد ولی این که با سوء استفاده از اسم هنرمندان و اعتماد مردم تبلیغات کنند و بعد نهایتا حضور نداشتن آن هنرمند در برنامه خود را به هر بهانه‌ای رفع رجوع کنند، بسیار بد و خطرناک است و متاسفانه مدتی است که این موضوع معمول شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: این جریان‌ها که به فکر کسب درآمد برای خود هستند، هنرمند را جلوی مردم بد جلوه می‌دهند و باید واقعا جلوی این جریان‌ها گرفته شود.
 
شایان ذکر است اخیرا پیامکی با مضمون "مراسم افطاری‌های خود را با حضور هنرمندان جذاب‌تر برگزار کنید" بر تلفن‌های همراه مردم فرستاده می‌شود و با پیشنهاد مبالغی برای هر هنرمند که از 600 هزار تومان تا 18 میلیون تومان متفاوت است، به مردم وعده حضور هنرمندان بر سر سفره‌های افطاری آن‌ها را می‌دهد.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۱:۱۲ ۱۳ تير ۱۳۹۳
اینا رو ول کنید .به اقای اصحابی و خانواده شون تسلیت عرض میکنم .به خاطر فوت دختر کوچولوشون!!!!!
آخرین اخبار