پرویز گلزار :محمدرضا اصلا تهران نیست که در افطارهای پولی شرکت کند/ شکایت می کنیم

پدر محمد رضا گلزار گفت :خبرسازی حضور سر سفره های افطار برای پول توهین به شان هنرمندان است و از طریق وکیل محمد رضا انتشار این خبر بی اساس را پی گیری می کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،پدر محمد رضا گلزار با بیان اینکه قطعا اهداف سودجویانه پشت پرده انتساب چنین موارد نادرستی به هنرمندان وجود دارد ، گفت : یک هنرمند اینقدر شان خود را پایین نمی آورد که برای پول سر سفره های مردم بنشیند .

پس از انتشار خبری در رسانه ها با عنوان" افطاری با الناز شاکر دوست و محمد رضا گلزار " ، پدر بازیگر سینمای ایران با ابراز تاسف از استفاده برخی شرکتهای تبلیغاتی از نام هنرمندان به «ایران خبر»  گفت : قطعا چنین خبری صحت ندارد و هنرمندی را پیدا نمی کنید که پول بگیرد تا سر سفره افطار مردم بنشیند.
وی در ادامه گفت : بسیاری از هنرمندان خودشان در ماه رمضان ، برنامه های خیریه  دارند و  مطرح کردن خبر حضور آنها سر سفره های مردم به خاطر پول، دقیقا در راستای بی اهمیت جلوه دادن  این تلاشهای خیرخواهانه و  خدشه دار کردن نام هنرمند در ایران است .


گلزار با بیان اینکه انتشار گسترده چنین  پیامکی را سودجویانه می داند ، گفت : این روزها رضا در مسافرت است و خوشبختانه اصلا ، تهران نیست که بتواند در این ضیافتها حاضر شود .
وی در ادامه گفت : با پسرم صحبت کرده ام و قطعا به محض اینکه از مسافرت باز گردد با هماهنگی وکیلش و از طریق مراجع قضایی انتشار این مطلب را پی گیری خواهد کرد.

 


 

برچسب ها: گلزار ، افطاری ، پولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.