حاج‌قاسم: آینده روشن استقلال، با اتکا به فاکتور جوانی میسر خواهد شد

مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال درباره نحوه آماده سازی تیم استقلال گفت: ما در تمرینات خود روی کارهای قدرتی و استقامتی کار می‌کنیم.

میرحاج قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از هفته آینده از فشار تمریناتمان کاسته می شود و خودمان را آماده ی بازی‌های تدارکاتی در کشور ترکیه  خواهیم کرد خداروشکر تمرینات جدی را انجام داده ایم در تمرین دیروز تیم از دستگاه gps board برای ارزیابی میزان دوندگی، مقدار کالری بازیکنان استفاده کردیم  که خیلی به ارزیابی بدنی از بازیکنان مثمرثمر واقع شد.

وی تصریح کرد: این دستگاه به بازیکنان کمک می کند تا با ارزیابی از خودشان  در طول تمرینات، پتانسیل دوندگی شان را برای بازی رسمی بالا ببرند امیدوارم با مساعدت آقای افشار زاده مدیریت باشگاه این دستگاه برای عملکرد هر چه بهتر تیم خریداری شود تا میزان فعالیت تک تک بازیکنان را ارزیابی کنیم.

 مربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: در حال حاضر یک روز در میان تمرینات مختلف بدنی داریم، در روزهای زوج از تمرینات هوازی بهره می‌بریم و در روزهای فرد از تمرینات قدرتی در تمرینات نوبت عصر هم از تمرینات کردینیشن استفاده می کنیم.

حاج قاسم عنوان کرد: شرایط تیم استقلال برای فصل پیش رو خیلی عالی و ایده‌ال است بازی بازیکنان این فصل اکثرا  جوانان جویای نامی هستند که از انگیزه بالایی برخوردارند.

 وی همچنین درباره بازیکنان ملی پوش استقلال هم گفت: بازیکنان ملی پوش تیم بعد از بازگشت از برزیل نیاز به 10 تا 12 روز ریکاوری دارند قطعا این بازیکنان به لحاظ بدنی عقب نیستند ولی چون در طول بازیهای جام جهانی تحت فشار قرار داشتند نیاز به استراحت دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با رابطه خوبی که رد طول تمرینات با بازیکنان برگزار می‌کنم با این کار از سنگینی تمرینات می‌کاهم، درباره حنیف عمران زاده هم باید بگوییم که من رابطه خیلی خوبی با حنیف دارم و به دلیل پرفشار بودن تمرینات در این برهه زمانی فشار و خستگی بازیکنان زیاد می شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار