نقشه اسرائیلی–آمریکایی با استفاده از گروهک داعش

حملات صهیونیست‌ها به باریکه غزه را در اتفاقات اخیر عراق فراموش نمی‌کنیم

دفتر تحکیم وحدت با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم و همراه آنها علیه متجاوزان و غاصبان فریاد بر می‌آوریم و به برادران مسلمانمان در فلسطین می‌گوییم که آنها را در این اتفاقات اخیر عراق فراموش نکرده‌ایم و نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه دفتر تحکیم وحدت در محکومیت اقدامات اخیر صهیونیست‌ها در نوار غزه به شرح زیر منتشر شد.

در سايه معطوف شدن افكار عمومي جهان به تروريست‌هاي بعثي تكفيري در عراق، در اولين روز ماه مبارك رمضان خبر حمله توپخانه‌های اسرائیلی به باریکه غزه و صف بستن ارتش صهیونیستی برای تصرف کامل غزه  از خبر گزاری‌های شنیده می‌شود، هرچند رسانه‌ های غربی بر طبق سیاست دیکته شده صاحبانشان این مساله را زیاد  جدی نمی‌گیرند، ولی از همین خبرهای رسیده می‌توان به نقشه شوم و فرصت طلبی صهیونیست‌ها برای پیش برد اهدافشان در برهه‌ای که توجه جهانیان به عراق و روزههای حساس در آن است پی برد.

صهيونيست‌ها اكنون در چند محور از تروريست‌ها در عراق براي رسيدن به مقصود بهره مي‌گيرند. از يك‌سو در حالي از تروريست‌ها براي كشتار مسلمانان در عراق استفاده مي‌كنند كه همزمان برآنند تا با تحريك اقليم كردستان عراق طرح تجزيه و سلطه بر اين منطقه را اجرا سازند. از سوي ديگر در حالي تحولات عراق افكار عمومي را از مسئله فلسطين دور ساخته كه صهيونيست‌ها از ادعاي مبارزه با تروريسم براي سركوب و كشتار فلسطيني‌ها بهره مي‌گيرند.

آیا دستور وزیر امور خارجه رژیم غاصب صهیونیستی مبنی بر تصرف کامل نوار غزه در زمانی که نگاهها همه به سمت عراق معطوف است نشان نمی‌دهد که  همین تروریست‌های داعش ساخته نقشه اسرائیلی غربی برای تامین امنیت اسرائیل و ایجاد زمینه برای پیشبرد اهداف اسرائیلی در فلسطین است؟ آیا نمی‌توان از فعالیت شاخه لبنانی گروهک داعش در بمب گذاری‌های اخیر لبنان به این نقشه شوم بیشتر پی برد.

آری کاملا مشخص است که اتفاقات اخیر در عراق و سوریه نقشه اسرائیلی‌ها برای تضعیف مسلمانان منطقه و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است تا آنها را تضعیف نماید و اهداف شوم خود را پیش برند و همچنان به کشتار مردم مظلوم فلسطین ادامه دهند و نوار غزه را کاملا تصرف نمایند. اما ما دانشجویان مسلمان ایرانی پیرو سخنان مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران که همواره در بیاناتشان و به ویژه در سخنرانی‌های اخیرشان نقشه شوم غاصبان را برملا کردند حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم و همراه آنها علیه متجاوزان و غاصبان فریاد بر می‌آوریم و هرگز آنها را تنها نمی‌گذاریم و به برادران مسلمانمان در فلسطین می‌گوییم  که آنها را در  این اتفاقات اخیر عراق فراموش نکرده‌ایم  و نخواهیم کرد و به همت همدیگر دست زور گویان و متجاوزان را از سرزمین های اسلامی قطع خواهیم کرد. ان‌شا‌الله

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار