صفوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

تمامی میادین و بازارچه‌های میوه و تره بار دارای ایزو 1400 می شوند

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از استمرار نظام مدیریت محیط زیست ایزو 1400 در تمامی میادین و بازارچه‌ها خبر داد.

صفوی مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های سازمان در سال 93 گفت: این برنامه ها شامل بیمه و شناسنامه دار کردن کارگران میادین، تجهیز میادین و بازارها به 118 دستگاه خودپرداز و 1988 دستگاه کارت‌خوان در سال جاری می شوند.
 
وی همچنین با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت سازمان میوه و تره بار در سال 93 اذعان داشت: اجرای برنامه های آموزش در قالب 57 دوره، افزایش غرفه عرضه کننده محصولات دارای طرح رهگیری و شناسنامه دار کردن محصولات از 40 به 90 باب غرفه و بیمه و شناسنامه دار کردن کارگران و همچنین ساماندهی کارگران مناسب از 25 به 50 بازار است.
 
وی در ادامه از افزایش محل و میزان عرضه محصولات سالم و طبیعی خبر داد و افزود: محصولات ارگانیک از 2 هزار و 200 تن به 2 هزار و 500 تن و عرضه محصولات به صورت بسته بندی از 16 هزار به 18 هزار تن رسیده است.
 
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همچنین از تکمیل و توسعه طرح ساماندهی حمل و نقل مواد پروتئینی پایانه های عرضه عمده و تقویت شبکه توزیع و قرنطینه درون سازمانی خبر داد و یادآور شد: نظارت بر محصولات در حال عرضه در غرفه‌های محصولات گواهی شده و نمایشگاه‌های عرضه این محصولات،‌مکان یابی و طراحی پایانه‌های عرضه عمده مواد پروتئینی و مرکز عرضه بهداشتی  دام در غرب تهران امسال انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: میادین ، بازارچه ، ایزو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۱ ۱۲ تير ۱۳۹۳
هه هه نمیخواد ایزو بگیرند به فروشندهاشون یاد بدن جای یک کیلو 15 کیلو قالب مردم نکنند اونم روش خوب مثلا و زیرش آشغال
آخرین اخبار