اردبیل/

تفویض اختیار به استان‌ها از سیاستهای جدی وزارت آموزش و پرورش است

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: تفویض اختیار به استان‌ها در تقویت تصمیم‌گیری‌ها یکی از سیاست‌های جدی وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مرضیه گرد امروز در جلسه مدیران مناطق و نواحی آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: علاوه بر چهار سیاست مقام عالی وزارت، تفویض اختیار به استان‌ها از سیاست‌های جدید دکتر فانی در راستای تقویت تصمیم‌گیری‌های استانی است.

وی گفت: این موضوع در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و استان‌ها قادر هستند متناسب با مقتضیات و نیازهای خود تصمیم لازم را اتخاذ کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش به ظرفیت قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش اشاره و تصمیمات آن را تسهیل‌کننده فعالیت‌های آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: ریاست این شوراها در استان به عهده استاندار و در شهرستان به عهده فرمانداران است که تا به حال توانسته‌اند بسیاری از مسائل و مشکلات آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف را حل و فصل کنند و تقویت شوراهای آموزش و پرورش هم در دستور کار وزارت قرار دارد.

گرد در ادامه از اعضای کمیسیون آموزش مجلس خواست با حضور در استان‌ها بازدید از مدارس غیردولتی در کنار مدارس دولتی را نیز در برنامه خود لحاظ کنند چراکه این مدارس در بحث ارتقای کیفیت آموزش و پرورش اقدامات خوبی داشته و دارند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.