یک فعال عرصه تعاون :

تعاونی های"مسکن" بازوی دولت در حل بحران مسکن

دولت برای حل مشکل مسکن نباید نقش تعاونی های مسکن را نادیده بگیرد و در مجموع حضور این تعاونی ها در حوزه مسکن خوب است .

محمد رضا صابری فعال عرصه تعاون در حوزه مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت : هماهنگی اعضا مجمع در تعاونی های مسکن نقطه قوتی است که کارکرد یک تعاونی مسکن را ارتقا می دهد .

وی ادامه داد : در صورتی که مجمع تعاونی مسکن با عملکرد اعضا تعاونی هماهنگی لازم را داشته باشد این سطح از تعاونی می تواند نقش کلیدی در کاهش نابسامانی قیمتها در بازار مسکن داشته باشد .

صابری تآکید کرد : نقش مدیریت منابع مالی ، تآمین مواد اولیه ، مدیریت ساخت و ساز و همگام سازی این روند با اصول استاندارد ساخت و ساز همه عواملی هستند که نقش مجمع را در تقویت تعاونی های مسکن به خوبی نشان می دهد .

این فعال عرصه تعاون اضافه کرد  : مشکل مربوط به تعاونی های مسکن باید در خود هر تعاونی حل و فصل شود تا به واسطه این همفکری نتیجه اصولی در اختیار مسئولان قرار گیرد .

وی اظهار داشت : دولت برای حل مشکل مسکن نباید نقش تعاونی های مسکن را نادیده بگیرد و در مجموع حضور این تعاونی ها در حوزه مسکن خوب است .

صابری خاطرنشان کرد :  شناخت کافی از اهمیت تعاونی ها در حوزه مسکن با دستور العملی که اتاق تعاون برای هر بخش تعریف می کند باید مد نظر تعاونگران باشد تا تعاونی مسکن و هیئت مدیره خود با اعضا هماهنگ باشد و بازار مسکن را سامان دهد .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار