امیر اسماعیلی:

عدم فهم صحیح قرآن مشکل عمده تکفیری‌هاست

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: امروز شاهد هستیم که در بعضی از کشورها تکفیری‌ها به علت عدم فهم صحیح و عمیق از قرآن آشوب و درگیری ایجاد کرده‌اند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در جریان بازدید از کلاس‌های قرآن این قرارگاه ضمن مثبت ارزیابی کردن روند برپایی این کلاسها گفت: نگاهی که به کلاس‌های قرآنی در قرارگاه شده است یک نگاه تعمقی است نه یک دید ویترینی.
 
وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که در بعضی از کشورها تکفیری‌ها به علت عدم فهم صحیح و عمیق از قرآن آشوب و درگیری ایجاد کرده‌اند و لازم است برای اینکه بتوانیم در صحنه این‌گونه نبردها موفق عمل کنیم مفاهیم قرآنی را به‌خوبی درک کرده و در زندگی خود به کار بندیم.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش تأکید کرد: ما باید از قرآن برای ارتقاء اسلام واقعی استفاده کنیم، نه اسلام آمریکایی که امروز تکفیری‌ها مدعی آن هستند.
 
اسماعیلی در پایان اظهار کرد: قرآن برکت است و مانند قطرات باران که به دل کویر می بارد باعث رشد و زندگی می شود و امروز به یاری خداوند و تلاش مجموعه عقیدتی و سیاسی در قرارگاه پدافند هوایی در زمینه فعالیت های قرآنی یک رشد چشمگیر به وجود آمده است و این رشد باعث ارتقاع روحیه معنوی در کارکنان شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: امیر ، اسماعیلی ، عدم ، فهم ، صحیح ، قرآن ، تکفیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار