رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

"وزارت علوم" دغدغه‌های آموزشی را جدی نگرفته است/ استیضاح بدون غرض ورزی صورت می گیرد

مدت‌هاست که برخی از مشکلات حوزه آموزش عالی به دغدغه عده‌ای از نمایندگان مبدل شده است که به علت بی توجهی وزارت علوم به آنان احتمال استیضاح قوت گرفته است.

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: مدت‌هاست که برخی از مشکلات آموزشی موجب نگرانی نمایندگان شده و چون وزارت علوم با جدیت لازم این مسائل را دنبال نکرده است و اکنون وزیر علوم در آستانه استیضاح قرار گرفته است.

وی گفت: همانطور که قبلا اعلام شده است 50 نفر از نمایندگان نامه استیضاح وزیر علوم را تقدیم هیات رئیسه کرده‌اند و مهمترین دلیل آنان عدم توجه وزارت علوم به تذکرات نمایندگان در خصوص دغدغه‌های آموزشی است.

زاهدی تصریح کرد: اگر چه انتخابات حاشیه ساز در دانشگاه‌ها از جمله موارد درخواست استیضاح است اما دلایل دیگری نیز همچون پرونده بورسیه دکتری و وضعیت دانشجویان ستاره دار در درخواست استیضاح وزیر علوم بی تاثیر نبوده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: نکته حائز اهمیت این است که استیضاح بدون اعمال سلیقه شخصی و با در نظر گرفتن منافع کلان آموزشی کشور درخواست شده است و هیچ دیدگاه سیاسی پشت آن نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۸ ۱۲ تير ۱۳۹۳
محمدمهدی زاهدی

اخی شما هم نگران امر اموزش کشور هستی
آخرین اخبار