ویژه اندرویدی ها؛

این برنامه شما را با شخصیت کودکان آشنا می کند + دانلود

برای این که بتوانید رفتاری مناسب با کودکان را در سنین مختلف داشته باشید، بهتر است با شناخت و روانشناسی ویژگی های روحی و روانی آن ها اقدام به انجام کارهای مختلف تربیتی کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کودکان دارای ویژگی های روحی مختلفی هستند، که برای برقراری ارتباط هر چه بهتر با آن ها شناخت خلقیات روحی و رفتاری آن ها در سنین مختلف بسیار ضروری است، برنامه "روانشناسی کودکان" شما را بهترین مقالات در زمینه رفتار شناسی و روانشناسی کودکان آشنا می کند. برخی از مطالب موجود در این برنامه عبارت اند از: با کودک کنجکاو چگونه رفتار کنیم؟، بچه‌هایی که بچگی نمی‌کنند!، چرا بچه ها دروغ می گویند؟، چند روش برای جلوگیری از لجبازی کودکان، به جای کودک فکر نکنیم و ... . از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری مطالب با استفاده از پیامک و نرم افزارهای شبکه های اجتماعی، قابلیت انتقال به کارت حافظه خارجی، امکان اضافه کردن لیست علاقه مندی ها و ... اشاره کرد.






 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.8 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2 و بالاتر
 • امتیاز: 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مریم
۱۸:۰۸ ۲۶ تير ۱۳۹۳
لطفا برای نوکیاc5‎_c3هم نرم افزار یادگیری زبان بذارید همه ی برنامه های مفید فقط واسه اندروید بابا ماهم آدمیم میبینیم خب دلمون میخواد دیگه
آخرین اخبار