غیبت بازیکنان بزرگ؛

اخبار حریفان بسکتبال ایران در کاپ آسیا

تیم ملی ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی بدون چند بازیکن اصلی در کاپ آسیا شرکت می کند اما حریفان اصلی ایران نیز همین وضعیت را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات بسکتبال کاپ آسیا از هفت روز دیگر در شهر ووهان چین آغاز می شود و تیم ملی ایران نیز در غیاب صمد نیکخواه، مهدی کامرانی و حامد آفاق در این مسابقات شرکت می کند اما حریفان ایران نیز غایبانی در ترکیب خود دارند.

تیم چین در جریان بازسازی بعد از شکست سال قبل ترکیبی از بازیکنان زیر 25 سال را از ماه های گذشته با برگزاری بازی های دوستانه مقابل تیم استرالیا آماده کرده و در کاپ آسیا نیز با همین ترکیب شرکت می کند.
 
بازیکنان چین با عنوان تیم المپیک 2016 ریو ترکیب تیم حاضر در ووهان را تشکیل می دهند.

تیم اردن از روز گذشته تمرینات خود را با حضور وصام السوس و رشیم رایت از سر گرفته است. بازیکنانی مانند زید الخاص، زید عباس و سم داگلاس در ترکیب اردنی ها برای کاپ آسیا غایب هستند. اردنی ها پیش از دور جدید تمرینات خود در مسابقات بین المللی الکساندریا به مناسبت 100 سالگی باشگاه اتحاد شرکت کردند و در نهایت سوم شدند.

تیم ملی فیلیپین هم با توجه به تمام نشدن کارهای مربوط به تبعه شدن آندری بلچ بازیکن جدید آمریکایی این تیم در زمان مقرر برای ارسال اسامی به آسیا، در این دوره نیز با مارکوس دوتیت بازیکن آمریکایی قدیمی تیم شرکت می کند.
 
تیم چین تایپه که در جام ملت های 2013 آسیا سوم شد نیز چندین بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد اما کوینسی دیویس بازیکن تبعه تیم در کاپ آسیا رهبری چین تایپه را برعهده دارد.

مسابقات کاپ آسیا از روز 20 خرداد در دو گروه به میزبانی ووهان چین آغاز می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، چین ، فیلیپین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار