رابطه نامشروع عمه با مرد غریبه دردسر ساز شد

رابطه نامشروع عمه با مردی غریبه‌ مشکلاتی برای خانواده خودش و برادرش به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ صبح روز گذشته ماموران کلانتری کن با تماس دختر جوانی که خبر از حضور مرد غربیه‌ای در خانه شان را می‌داد، سریعا به محل اعزام شدند.

پس از حضور ماموران زن جوانی به نام "مهسا" به همراه مرد غربیه‌ای از داخل خانه با رعایت موازین شرعی و قانونی دستگیر و به پایگاه پلیس انتقال داده شدند.  
 
تحقیقات پلیس از این رابطه نامشروع حکایت از آن داشت که "مسها" با دخترش جهت مهمانی به خانه برادر خود آمده بودند در حالیکه خانواده برادرش به جز دخترشان قصد سفر به کیش را داشتند.
 
آنان پس از خوردن شام به فرودگاه رفته و مسافران را راهی کردند و سپس عمه به همراه دخترش و برادرزاده‌اش به خانه برادرش رفتند تا شب را در آنجا استراحت کنند.  
 
شب در خانه، "مهسا" ناگهان با آوردن چای از دختران خواست، با نوشیدن آن خواب راحتی داشته باشند ولی برادرزاده‌اش که "مرجان" نام داشت به دلیل اینکه علاقه‌ای به خوردن چای نداشت،‌ وانمود به خوردن چای کرد و بعد به اتاقش رفت تا بخوابد.
 
بعد از طلوع خورشید "مرجان" با سر و صداهایی از داخل اتاق عمه اش از خواب بیدار شد و متوجه حضور مرد غریبه‌ای در داخل خانه شد که سریعا بدون اینکه مرد غریبه و عمه‌ متوجه شوند با پلیس تماس گرفت.
 
همچنین در پایان گزارش ماموران مشخص شد "مهسا"، لیوان چای را به مواد خواب آور مسموم کرده بوده و تصور نمی‌کرده است که برادر زاده‌اش چای را نخورده باشد.
 
سرگرد رسول بهرامي رييس کلانتري 142 کن درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پرونده اي در اين خصوص تشکيل و به همراه متهمان به دادسراي ارشاد ارسال گرديد.

گفتنی است،‌دختر "مهسا" نیز به جهت پیشگیری از هرگونه حادثه ناگهانی به دلیل مسمویت زیاد به درمانگاه فرستاده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۰۱:۱۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
واقعا شرم اورهست.چرا باید زنها اینجور اعمالی انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۱۰:۳۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
اگر کسی قدر ومنزلت خودشو بدونه کنترل میل جنسیش رو به دست میگیره تا تبدیل به حیوون نشه عاقبت این کارا فقط آبرو ریزی و رسواییه دنیا هر چقدر بد بشه ما باید خوب بمونیم سخته ولی ممکنه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی حبیبی
۲۲:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
از مسئولین عاجزانه خواهش میکنم جلوی اینگونه خیانتها را بگیرد و این هوس بازان شیطانی که به خاطر لذت جنسی به دیگران رحم نمیکنند را به بدترین شکل مجازات کنند تا درس عبرت دیگران باشد.
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۹:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
واقعا نميدونم چه بگم،این جور آدمها هم مشکل روحی دارند،هم جنسی به نظر شخصی خودم اینهاازمعتادان مواد مخدر خیلی خطرناکترین.به امید جامعه ای سالم
Iran (Islamic Republic of)
زنجانی
۱۵:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۳
اخر الزمان شده
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۲۱:۲۷ ۱۷ تير ۱۳۹۳
واقعاادم نمیدونه چی بایدبگه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۳ ۱۶ تير ۱۳۹۳
متاسفانه بعضی از زنها به طور مداوم دنباله شهوت رانی هستند/و این مساله هیچ ربطی به جامعه و تاثیراته آن ندارد.به نظر من اینگونه زنها باید در مرکزی کنترل شده نگهداری شوند تا جامعه را به فساد نکشانند.که این مساله را دولت باید پیگیری کند
Iran (Islamic Republic of)
جلیل
۱۵:۳۹ ۱۴ تير ۱۳۹۳
دنیا کلا چپه شده ... ترو خدا به کسایی که قصد طلاق دارند جلوگیری کنید چرا که از روی تمایل به میل جنسی این اتقا ها میافتد.... (مخصوصا) دختران در حال جدایی ؟؟؟
آخرین اخبار