برای اندروید؛

به صورت لحظه‌ای فرزندان خود را ردیابی کنید + دانلود نرم افزار

Norton Security & Antivirus نرم افزاری است، که ویروس های موجود در گوشی هوشمند شما را از بین می برد و می تواند در صورت به سرقت رفتن تلفن همراهتان، سارق آن را پیدا کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر بخواهیم یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده برنامه های امنیتی و آنتی ویروس را معرفی کنیم، بدون شک یکی از آن ها محصولات شرکت Norton است، نسخه اندروید این آنتی ویروس علاوه بر محافظت از اطلاعات و فایل های شما در برابر ویروس ها و حملات جاسوسی، ابزارهایی را در اختیارتان قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید از به سرقت رفتن تلفن همراه خود جلوگیری کنید یا بخش تماس های گوشی یا تبلت خود را به صورت دلخواه مدیریت کنید. در ضمن برنامه می توانید گزینه مناسبی برای پدرها و مادرها باشد، زیرا می توانند با نصب این برنامه بر روی گوشی هوشمند فرزندانشان، به صورت لحظه ای با استفاده از سایت برنامه از مکان قرارگیری فرزند خود اطلاع پیدا کنند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان پاک سازی تمامی اطلاعات پس از سرقت یا گم شدن گوشی، قابلیت ایجاد لیست سیاه برای تماس ها و پیامک ها، تضمین امنیت اطلاعات موجود در وبگردی ها و ... اشاره کرد.

 

 


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 6.5 مگابایت
 • نسخه: v3.8.6.1653
 • اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
 • امتیاز: 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۵
با سلام دیروز پیام دادم درخواست ردیاب را داشتم برای انتقال کارت صادرات انتقال انجام نشد یک نرم افزار برای دوگوشی استفاده می شود مبلغ همان سی پنج هزار تومانه یک سئوال همیشه باید اینترنت باشد یا افلاین هم کار می کند ممنونم جوابم را بدهید
آخرین اخبار