کشتن کودک 22 ماهه توسط پدر امریکایی با دمای گرم خودرو

نتیجه تجسس اولیه پلیس نشان می‌دهد آقای هریس پیش از این در اینترنت تحقیق کرده است که یک کودک در چه دمایی ممکن است داخل خودرو بمیرد.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، صبح روز هجدهم ژوئن، قرار بود آقای هریس کودک ۲۲ ماهه خود را به مهدکودک ببرد اما او به پلیس گفته به سمت محل کارش رفته در حالی که فراموش کرده پسرش در صندلی مخصوص کودکان، عقب ماشین نشسته است.

آن روز عصر، دما در منطقه کاب جورجیا ۸۸ درجه فار‌‌نهایت (۳۱ درجه سانتی گراد) بوده است و این کودک به علت گرمازدگی در دمای بالا از دنیا رفته است.

نتیجه تجسس اولیه پلیس نشان می‌دهد آقای هریس پیش از این در اینترنت تحقیق کرده است که یک کودک در چه دمایی ممکن است داخل خودرو بمیرد.


قرار است این مرد به اتهام قتل کودک ۲۲ ماهه محاکمه شود.

یکی از کارآگاهان پرونده در دادگاه ایالت جورجیا گفته این تراژدی یک سهل‌انگاری نبوده چرا که جاستین راس هریس، پسرش به نام کوپر را با نیت قبلی کشته است.

همچنین بر اساس تحقیقات، گفته شده آقای هریس در هفته‌های پیش از مرگ کودک، از سایت‌هایی که حامی نداشتن فرزند هستند، بازدید می‌کرده و همین‌طور در اینترنت عبارت "چگونه در زندان دوام بیاورید" را جست‌و‌جو کرده است.

در گزارش‌های دادگاه گفته شده در طول روز زمانی که کودک در ماشین بوده، پدر او برای گذاشتن چیزی داخل ماشین، به محل پارک ماشین رفته است.

کارآگاه پرونده می‌گوید زمانی که کودک در ماشین بوده، آقای هریس در محل کارش با چند زن از جمله دختران نوجوان عکس‌های غیراخلاقی  رد و بدل می‌کرده است.


حضور لینا، مادر کودک در جلسه رسیدگی به صدور قرار وثیقه همسرش

وکیل آقای هریس اعتراض کرده که این موضوع ربطی به پرونده مورد رسیدگی ندارد؛ اما کارآگاه پلیس گفته این موضوع مرتبط است چون نشان می‌دهد آقای هریس زندگی دوگانه‌ای داشته است و باید در زندان بماند چون ممکن است فرار کند.

قاضی دادگاه جورجیا در جنوب شرقی آمریکا، با قرار وثیقه مخالفت کرده است؛ در نتیجه، متهم تا زمان دادرسی در زندان خواهد ماند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار