ارومیه/

معامله 72 میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: خرداد ماه امسال 72 میلیون و 775 هزار و 526 سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،وحید جوادی اظهار داشت: خرداد ماه امسال 72 میلیون و 775 هزار و 526 سهم از سهام شرکت‌های بورسی به ارزش 208 میلیارد و 937 میلیون و 106 هزار و 671 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

وی تصریح کرد: 57 درصد این معاملات مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

جوادی ادامه داد: در این مدت در تالار ارومیه 13 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از 286 شرکت را معامله کردند.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی تصریح کرد: در این میان نمایندگی شرکت کارگزاری مشاوران سهام با بیش از 32 میلیارد ریال معامله در خرداد ماه امسال توانست 15 درصد از کل ارزش معاملات را بدست آورده و از سایر کارگزاران پیشی بگیرد.

وی افزود: همچنین در این ماه سهام شرکت نفت سپاهان بیشترین محبوبیت را در بین معامله‌کنندگان بورس منطقه‌ای داشت و با بیش از 27 میلیارد ریال معامله در خرداد ماه، 13 درصد ارزش کل معاملات تالار را به خود اختصاص داد.

جوادی خاطرنشان کرد: 124 کد معاملاتی جدید نیز در خرداد ماه در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شد.                                                                                                                                                                                                                 وی تصریح کرد: شاخص کل بازار با 3 هزار و 798 واحد کاهش در مقایسه با پایان ماه قبل از آن به 72 هزار و 969 واحد رسید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بورس ، سهام ، اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.