پاشازاده: از لحاظ اعتبار فوتبالی شانس هلند و آرژانتین بیشتر است

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی‌های باقی مانده در مرحله یک چهارم گفت: هر 2 بازی امشب هلند-کاستاریکا و آرژانتین-بلژیک تقریبا شبیه هم هستند.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: هر 2 تیم کاستاریکا و بلژیک که از نظر کارشناسان هیچ گونه شانسی برایشان برای حضور در این مرحله قائل نبودند با درخشش توانستند شگفتی‌ساز شوند و ترس را بر اندام تیم‌های بزرگ انداختند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: آرژانتین و هلند کاملا شبیه هم هستند، این 2 تیم صعودی نه چندان قابل توجه را تا این مرحله از رقابت‌ها داشتند.

آلمان را اگر از این دو تیم جدا کنیم و یک  پای فینال بدانیم و تیم صاحب نام دیگر متکی به 3،4بازیکن خود هستند در هلند بازی روبن و فان پرسی مثمر ثمرتر بوده و در تیم آرژانتین هم مسی و دی ماریا.

پاشازاده عنوان کرد: بازی فوتبال 90دقیقه است و تا پایان این زمان نمی‌توان به طور قطع برای تیمی پیشگویی برد کرد. شانس بلژیک و کاستاریکا به نظر من در این بازی مقابل این 2 مدعی کم نیست چرا که بازی‌های مرحله یک چهارم مثل بازی‌های مرحله گروهی نیست. البته 2 تیم هلند و آرژانتین نام‌های بزرگ فوتبال هستند و این خود بر روی دوش 2 تیم دیگر سنگینی می‌کند.

وی افزود: از لحاظ اعتبار فوتبالی شانس هلند مقابل کاستاریکا و آرژانتین مقابل بلژیک را بیشتر می‌دانم ولی این تعیین کننده نیست.

وی در پایان پیرامون عدم حضورش در باشگاه استقلال گفت: با توجه به قراری که بین من و باشگاه بود من را به عنوان کمک قلعه نویی برای فصل پیش رو انتخاب کرده بود ولی پاره‌ای مسائل پیش آمده که من از قبول این سمت خودداری کردم که انشاءالله در هفته‌های آینده به طورکامل در مورد این قضیه صحبت می‌کنم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: پاشازاده ، هلند ، آرژانتین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار