نسخه دوسیم کارته One M8 توسط اچ تی سی معرفی شد

اچ تی سی امسال نسخه ی 2014 اسمارت فون One را معرفی کرد، هم اکنون این کمپانی اقدام به معرفی نسخه دو سیم کارت One M8 کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، اچ تی سی با برگزاری کنفرانسی در آلمان از نسخه دوسیم کارته ی اسمارت فون One M8 رونمایی کرد. کمپانی تایوانی اعلام کرده است که این محصول از هفته ی آینده در کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این محصول قیمتی معادل 799 یورو دارد که با توجه به قیمت 570 یورویی نسخه اصلی کمی گران به نظر می‌رسد.

از نظر سطح امکانات نیز این محصول به جز ویژگی پشتیبانی از دو سیم کارت، هیج امکانات خاص دیگری ندارد و از تمامی امکانات نسخه اصلی برخوردار است، صفحه نمایش 5 اینچی تمام اچ دی در کنار پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 801 و رابط کاربری Sence 6 به همراه دوربین اولترا پیکسل از مهمترین ویژگی های پرچم دار جدید اچ تی سی می باشد، به‌نظر می‌رسد نسخه‌ دو سیم‌کارته One M8 تنها به رنگ خاکستری عرضه خواهد شد.

اچ‌تی‌سی سخنی از عرضه‌ این تلفن‌هوشمند در سایر بازار‌ها به میان نیاورد، اما احتمالاً شاهد عرضه‌ آن در بازار روسیه نیز خواهیم بود.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار