سرقت دزدان حرفه ای از طلافروشی‌های فاقد ایمنی

سارقانی که به طلافروشی های فاقد ایمنی دستبرد می زدند، توسط پلیس آگاهی سلماس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اعضای باندی که با شناسایی مغازه ها به ویژه طلافروشی هایی که دچار ضعف حفاظتی و امنیتی بودند، در موقعیتی مناسب دست به سرقت می زدند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان که اهل یکی از شهرستان های جنوبی آذربایجان غربی بودند در نیمه‌ خردادماه به یک طلافروشی فاقد دوربین مداربسته دستبرد زده و یک کیلو و 600 گرم طلا به ارزش 200 میلیون تومان را به سرقت بردند.

پس از اقدامات اولیه شناسایی و تحقیقات گسترده با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضایی و همکاری مناسب مردم، سرانجام  سرکرده باند بازداشت شد که پس از بازجویی‌ها از وی، مشخص شد یکی از دوستان وی نیز در این سرقت و دو فقره سرقت دیگر به او کمک کرده است.

به دنبال اعترافات سرکرده این باند مخفیگاه متهم دوم پرونده شناسایی و ماموران پس از دستگیری وی توانستند از منزلش طلاهای مسروقه را نیز کشف و ضبط کنند.

سرانجام متهمان به همراه یک مالخر که بعدا توسط پلیس دستگیر شد، به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شاهرخ بختیاری فرمانده نیروی انتظامی سلماس با اشاره به ضعف سیستم های حفاظتی در اکثر مغازه ها  به باشگاه خبرنگاران، گفت: از کلیه شهروندان درخواست می شود که برای امنیت و حفاظت هرچه بیشتر از اموال خود سیستم های امنیتی در محل کسب خود را به صورت استاندارد نصب کرده و با استفاده از تجهیزات ضد سرقت از سرقت اموال خود جلوگیری به عمل آورند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار