گل محمدی: با آموزش های مستمر می توان فوتبال پایه را از بعد کیفی و کمی توسعه دهیم

قائم مقام آکادمی ملی فوتبال در خصوص برگزاری فستیوال زیر 12 سال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رضا گل محمدی-قائم مقام آکادمی ملی فوتبال گفت: با برگزاری فستیوال های مختلف قصد شناسایی و پرورش استعدادها برای پشتوانه سازی تیم های ملی را داریم. اعتقاد داریم که با کار صحیح و آموزش های مستمر می توان فوتبال پایه را از بعد کیفی و کمی توسعه دهیم.
 
با نظارت و ارزیابی فعالیتهای انجام شده و تشکیل بانک اطلاعاتی مدارس فوتبال کشور توسط آکادمی ملی فوتبال، تمامی بازیکنان را رصد می کنیم و به شکل متمرکز نسبت به برگزاری فستیوال ها از سطح شهرستان به استان و در نهایت ملی اقدام می کنیم و پس از برگزاری فستیوال ها، تیم های پایه زیر 13 و 12 را تشکیل می دهیم . راه رسیدن به فوتبال پایه برگزاری مداوم فستیوال ها است که با این کار می خواهیم آینده تیم های ملی را تامین کنیم.
 
از دیگر اهداف آکادمی ملی فوتبال دیده شدن زحمات مربیان فوتبال پایه در سراسر کشور است . چرا که مربیانی هستند که با فعالیتهایشان در کشور بازیکنان بسیار خوبی را تربیت می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: پس از استعدادیابی و شناسایی بازیکنان، تیم ملی زیر 14 سال تشکیل و در واقع آموزش های پرورشی و فنی برایشان در نظر گرفته می شود و در نهایت زیر نظر کادر فنی و مجرب برنامه مدونی را پیگیری می کنند تا برگزیده شدگان برای حضور در تیم های ملی پایه باشند.

قائم مقام آکادمی ملی فوتبال در خصوص حمایت آکادمی از برگزاری فستیوال ها و انتخاب بازیکنان مستعد گفت:بر اساس الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، کلیه تیم های لیگ برتری را ملزم کرده ایم که نسبت به راه اندازی باشگاههای خود اقدام کنند.
 
هیاتهای فوتبال در استانها نیز امکاناتی دارند که می توانند شرایط را برای تیم هایی که می خواهند در قسمت پایه فعالیت داشته باشند، فراهم کنند. اگر تیم های لیگ برتری آکادمی ها را به شکل صحیح راه اندازی کنند بی شک بخش اعظم تحت پوشش استعدادهای برگزاری کشور تامین می شود.

وی از برگزاری فستیوال ملی در اواسط شهریور ماه خبر داد و گفت:فستیوال ملی با همکاری وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای تفاهم نامه فدراسیون فوتبال با وزارت آموزش و پرورش از 12 شهریور ماه به مدت دو روز و در اردوگاه شهید باهنر برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گلمحمدی ، فوتبال ، آکادمی ، تیم ، ملی ، پایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار