در نمایشگاه کتاب توکیو 2014:

ژاپنی‌ها حق نشر 4 کتاب‌ الکترونیک کانون را خریدند

حق نشر تعدادی از کتاب‌های الکترونیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب توکیو2014 به برخی کشورهای خارجی واگذار شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدعلي شاماني مشاور ارشد مديرعامل كه به عنوان نماینده کانون در این نمایشگاه حضور داشت در این باره گفت: شركت ايتس‌مور ژاپن که چندی پیش حق نشر کتاب الکترونیک «من همانم، من همانم» را از کانون خریداری کرده بود با حضور در این نمایشگاه قرارداد خرید حق نشر 4 عنوان دیگر از کتاب‌های الکترونیک کانون را امضا کرد.

شامانی افزود: با توجه به این‌که شركت ايتس‌مور ژاپن در زمینه تولید برنامه‌های الکترونیکی قابل استفاده بر روی گوشی‌های تلفن همراه فعالیت دارد حق نشر کتاب الکترونیک‌های «گفت‌وگوي رنگ‌ها»، «قدم يازدهم»، «عدسك» و «تن پيچ» را با امضای قراردادی از کانون خریداری کرد.

وی اظهار داشت به گفته‌ی مدیران شرکت ایتس‌مور ژاپن در صورت موفقیت اين مجموعه کاربردی ايراني در بازار ژاپن، آنان علاقه‌مند هستند در آینده ساير محصولات و كتاب الكترونيك‌های کانون را خریداری کنند.

شامانی هم‌چنین گفت: طی روزهای برگزاري نمايشگاه کتاب توكيو مذاكرات خوبي با ناشران بین‌المللی حوزه كودك و نوجوان انجام گرفت و كتاب‌هاي ايران در حوزه کودک با استقبال خوبي از سوی بازدیدکنندگان روبه‌رو شد.

مشاور مديرعامل تصریح کرد: كانون در كنار سایر ناشران کودک و نوجوان در سالن کودک اين نمايشگاه بيش از 200 عنوان از جديدترين كتاب‌هاي خود را به نمايش گذاشت که در این میان تازه‌ترین كتاب‌‌هاي الكترونيك تولید شده کانون، بیشتر مورد توجه بازديدكنندگان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در دومین روز نمایشگاه دکتر رضا نظرآهاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در توکیو به همراه گروهی از کارکنان سفارت ضمن بازدید نمایشگاه، از نزدیک با کتاب‌های کانون آشنا شدند.

 گفتنی است: به جز کانون، دانشگاه جامعه المصطفی و رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن نیز در این نمایشگاه محصولات فرهنگی خود عرضه کردند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب توکیو 2014  روز 14 خرداد به کار خود پایان داد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار