مشهد/

کسب رتبه اول اداره تشکلهای کارگری وکارفرمایی خراسان رضوی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از کسب رتبه اول اداره تشکلهای کارگری وکارفرمایی خراسان رضوی درکل کشور خبرداد.

مهندس احمدی د رگفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، گفت: 995تشکل کارگری و کارفرمایی در ا استان فعالیت دارند واین امرباعث شده است که رتبه اول به خراسان رضوی تعلق بگیرد.

احمدی اظهار داشت: 125 شورای اسلامی کار، 634 نماینده کارگر،50 انجمن صنفی کارگری،158 انجمن صنفی کارفرمایی، 14 کانون کارگران بازنشسته، 4 کانون انجمن کارگری ،5 انجمن صنفی کارفرمایی ،1کانون شورای اسلامی کارو 1 مجمع نمایندگان کارگر دراستان خراسان رضوی فعال است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه افزود : ما به دنبال ایجاد ارتباط موثر و مثبت با شرکای اجتماعی خود و توسعه و تقویت سه جانبه گرایی هستیم و اعتقاد داریم در سایه ایجاد و توسعه تشکلهای کارگری و کارفرمایی می توانیم فشار ناشی از تحریمها را پشت سر گذاشته و به تولید پایدار و اقتصادی فعال و پویا دست یابیم .

احمدی اذعان کرد : در چند سال اخیر خراسان رضوی به لحاظ تعداد تشکلات کارگری و کارفرمایی رتبه اول را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تشکیل شوراهای اسلامی کار در واحدهای کارگری می تواند موجب ارتقاء فرهنگ کار شده و همچنین تعامل بسیار موثر و نزدیک کانون شوراهای اسلامی کار با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برکات فراوانی را برای جامعه کارگری و کارفرمایی استان به ارمغان آورده است.

انتهای پیام//

برچسب ها: تشکل ، کارگری ، کارفرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.