رادیو در كنار شما با دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام بیستم

مخاطبان رادیو می توانند از طریق شبكه های رادیویی ورزش و جوان، دیدارهای مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل را بطور زنده و مستقیم بشنوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ شبكه های مختلف رادیویی از زمان برگزاری اولین مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 تمامی بازیها را برای مخاطبان پخش كردند و تا پایان این دوره از رقابت های و انتخاب برترین های این جام بیستم همراه مخاطبان خواهند بود.

در ادامه این دوره از رقابت ها شبكه های رادیویی ورزش و جوان دیدارهای مرحله نیمه نهایی را برای شنوندگان پخش می‌كنند. 

بر این اساس دو تیم برزیل - آلمان، چهارشنبه 18 تیرماه ساعت 00:30 بامداد به مصاف هم می روند كه این دیداراز شبكه ورزش به گزارش خسرو والی زاده و كارشناسی هومن افاضلی، حسن روشن و حسین عبدی از به روی آنتن می‌رود.

همچنین دیدار ( برزیل – آلمان) از شبكه جوان به گزارش پیمان طالبی،  با اجرای اسكندر كوتی و كارشناسی هادی طباطبایی بر روی موج اف ام ردیف 88 مگاهرتز پخش می‌شود.

بر این اساس فیفا قضاوت دیدار برزیل و آلمان در مرحله نیمه‌ نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به مارکو رودریگز مکزیکی سپرد. 

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی برزیل میان دو تیم هلند- آرژانتین 30دقیقه بامداد روز پنج شنبه برگزار خواهد شد و فیفا قضاوت این دیدار حساس را بر عهده داور 37 ساله ترکیه ای گذاشته است.

این دیدار از شبكه رادیویی ورزش به گزارش مهرزاد عطاران و كارشناسی یعقوب وطنی، رضا رجبی و اكبر محمدی پخش می شود، دیدار این دو تیم نیز از رادیو جوان به گزارش اسكندر كوتی، با اجرای پیمان طالبی و كارشناسی حمید درخشان پخش خواهد شد. 

شنوندگان می توانند برنامه های رادیو ورزش را بر روی موج اف ام ردیف 92 و رادیو جوان موج اف ام ردیف 88 مگاهرتز دریافت نمایند.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار