پایان 6 سال فرار خلافکار شوش/از قتل تا سرقت‌های مسلحانه احشام

با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان شوش خوزستان، قاتل و سارق مسلح سابقه دار ، پس از 6 سال شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ"حميدرضا بهاروند" سرپرست انتظامي شهرستان شوش استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند سرقت مسلحانه احشام و قتل در سطح استان خوزستان در سنوات گذشته توسط فردي شرور و سابقه دار که سالها متواري و تحت تعقيب مراجع قضايي و ناجا بوده، به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
 
اين مقام انتظامي بيان داشت: در اين رابطه اکيپي از کارآگاهان مجرب پليس آگاهي تحقيقات گسترده خود را با تلاش شبانه روزي و اقدامات تکميلي اطلاعاتي، مخفيگاه قاتل و شرور سابقه دار را در يکي از روستاهاي دور افتاده  شهرستان شوش شناسايي کردند.
 
وي در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضايي، در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه متهم به هويت" ق- ل" 38 ساله، که به اتهام سرقت مسلحانه احشام ، قتل، ايجاد شرارت، رعب و وحشت و تهديد اهالي تحت تعقيب بود، دستگير کردند.
 
سرهنگ بهاروند در خاتمه با اشاره به دستگيري اين شرور و قاتل فراري پس از 6 سال، که باعث حوشحالي اهالي منطقه شد، گفت: متهم در بازجويي هاي فني پليس به اتهامات خود اعتراف، که با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضايي شد.
 
سرپرست انتظامي شهرستان شوش با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با برهم زنندگان نظم و امنيت اجتماعي گفت: سارقان، مخلان نظم و امنيت و اراذل و اوباش بايد بدانند که پليس به هيچ وجه در ارتباط با اين گونه شرارت ها کوتاه نيامده و اجازه نخواهد داد شخصي به هر دليلي آرامش مردم را بر هم بزند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شرور ، حوادث ، قتل ، انتظامی ، شوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار