احتمال غیبت فان پرسی مقابل آرژانتین

گزارش های منتشر شده حاکی است روبین فان پرسی مهاجم تیم ملی فوتبال هلند احتمالا در دیدار مقابل آرژانتین غایب خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم های هلند و آرژانتین روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی به مصاف یکدیگرخواهند رفت و فان پرسی به سبب مشکل معده در این  بازی حضور نخواهد داشت.

لوئیز فان خال سرمربی تیم ملی فوتبال هلند روز سه شنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل آرژانتین اعلام کرد:« او مشکل معده دارد.»

فان خال همچنین گفت:« باید در باره حضور او در بازی تصمیم گیری کنم. فان پرسی کاپیتان تیم ماست و بنابراین بازیکن مهمی محسوب می شود. در مجموع باید بگویم کاپیتان تیم من همواره می تواند بازی کند اما باید آماده باشد.»

مهاجم 30 ساله تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس در صعود تیم ملی هلند به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی نقش مهمی ایفا کرد و توانست سه گل از گل های تیم هلند را در این رقابت ها به ثمر برساند.

با این که غیبت فان پرسی ضربه ای به تیم فان خال محسوب می شود اما خبرهای خوبی نیز از اردوی تیم ملی هلند به گوش می رسد. گفته می شود رون فلار و لروی فر مصدوم تمرینات خود را از سر گرفته اند و نایخل دِ یونگ هافبک تدافعی تیم هلند - که پیش بینی می شد به مدت دو یا چهار هفته از میادین دور باشد و دیگر بازی های جام جهانی را از دست داده است -آماده به میدان رفتن است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار