معینی: عملکرد خوب آلمان مرهون موفقیت‌شان در رده‌های پایه است

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی آلمان تیمی یکدست و منسجم است و بسیار حرفه‌ای بازی می‌کنند چراکه در رده‌های پایه موفق بوده‌اند.

فریدون معینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درخصوص بازی برزیل و آلمان گفت: تیم آلمان از لحاظ روحی آماده این بازی شده بود. آلمانی‌ها به خوبی می‌دانستند که اشتباه در بازی‌های حذفی قابل جبران نیست به همین دلیل بسیار منطقی بازی کردند.

وی افزود: نبود 2 بازیکن کلیدی برزیل یعنی نیمار و سیلوا نقش مهمی در عملکرد ضعیف برزیل داشت علاوه بر این بازیکنان برزیل تمرکز لازم را نداشتند و نتوانستند وظایفی را که مربی به آنها محول کرده بود را اجرا کنند. تیم برزیل در ابتدا خوب حمله کرد. در ابتدای بازی مارسلو نفوذ کرده بود که فیلیپ لام به خوبی توانست توپ را به کرنر بفرستد بعد از این صحنه اشتباهات برزیل شروع شد و شیرازه تیم به هم ریخت.

معینی درخصوص تیم ملی آلمان تصریح کرد: بازیکنان این تیم بسیار حرفه‌ای و در سطحی بالا بازی می‌کنند و عملکرد خوبشان مرهون عملکرد موفقیت‌آمیزشان در رده‌های پایه است. تاکتیک‌پذیری، انضباط تیمی در رده‌های پایه به خوبی به بازیکنان آموخته شده و همین عوامل باعث شده که آلمان در تمام تورنمت‌ها با قدرت ظاهر شود.

فریدون معینی در مورد بازی آرژانتین و هلند اظهار داشت: بازی امشب این 2 تیم شبیه بازی برزیل و آلمان است چراکه این 2 تیم در 2سطح متفاوت هستند. هلند نشان داده که تیم خوب و قدرتمندی است و اگر آرژانتین انسجام تیمی‌اش را حفظ نکند و کوچکترین اشتباهی در خط دفاعی این تیم صورت گیرد، هلند به پیروزی می‌رسد، آرژانتین برای پیروزی نباید به هلند فضا دهد.

معینی در پایان در خصوص پیش‌بینی بازی امشب خاطرنشان کرد: فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد همان طور که کسی پیش‌بینی شکست سنگین برزیل را نمی‌کرد و این اتفاق افتاد، اما با توجه به اینکه آرژانتین نشان داده تیمی کم انرژی است هلند می‌تواند در دیدار امشب پیروز شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: عملکرد ، آلمان ، پایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.