ساری /

با مشکلات به لیگ برتر صعود کردیم/ هیچ حمایتی از سوی مسئولان نشدیم

رئیس هیئت هندبال گفت: تیم هندبال ساحلی شهرداری ساری با مشکلات مالی به لیگ برتر کشور صعود کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری محسن طالبی افزود : تیم هندبال ساحلی شهردرای ساری در پی مشکلات مالی و عدم حمایت مسولان موفق شد در بین 32 تیم به لیگ برتر کشور صعود کند.

وی با اشاره به اینکه برای صعود به لیگ برتر هیچ گونه حمایتی از هیچ ارگانی نشدیم، ابراز داشت: قبل از آغاز مسابقات از سوی مسئولان وعده وعیدهای زیادی شنیدیم ولی هیچ عملی از آنها ندیدیم.

رئیس هیئت هندبال ساری با بیان اینکه تنها بریمانی رئیس ورزش و جوانان ساری به بازیکنانش امید و روحیه داد، گفت: به خاطر مشکلات مالی مجبور شدیم با نام شهرداری ساری در لیگ هندبال ساحلی کشور شرکت کنیم ولی نیم هیچ حمایتی از سوی شهرداری ساری نشد.

طالبی با اشاره به اینکه تیم حتی برای تمرین کردن زمین ندارد، اذعان داشت: به خاطر نداشتن زمین مصنوعی مناسب در ساری برای آمادگی بازیکنان مجبوریم در قائمشهر تمرین کنیم.

وی با بیان اینکه تیم هندبال ساحلی ساری یکی از تیم های کم هزینه لیگ لقب گرفت، افزود: با توجه به هزینه اندک بازیکنان برای حضور در لیگ تیمش یکی از تیم های کاملا بومی، جوان و آینده دار لیگ نیز است.

رئیس هیئت هندبال ساری در ادامه از درخشش بازیکنانش در لیگ قهرمانی کشور خبر داد و اظهار داشت: در مسابقات اخیر از سوی کمیته فنی پنج بازیکن جوان ساروی به اردوی ملی هندبال ساحلی بزرگسالان دعوت شدند.

طالبی از حضور استعداد خوب و بالای این رشته در مرکز استان خبر داد و گفت: حسن ضامنی، علیرضا برومند، امیرعلی دلاویز، علی فرخ زاد و رضا تهامی به عنوان پنج بازیکن ساروی به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان در اصفهان دعوت شدند.

وی با اشاره به فدراسیون پیشنهاد میزبانی اردوی تیم را به ساری داده، افزود: به خاطر نداشتن امکانات و زمین مصنوعی این پیشنهاد را قبول نکردیم و فدراسیون میزبانی اردوی تیم را به اصفهانی ها داده است.

رئیس هیئت هندبال ساری با انتقاد از مسئولان استانی و شهرستانی یادآور شد: اصفهان ساحل ندارد اما برای اینکه ورزش هندبال در این استان توسعه یابد در رودخانه خشک زانیده رود اردوی تیم را برگزار می کنند.

وی تصریح کرد: مازندران یک استان ساحلی است اما یک زمین ساحلی مناسب برای برپایی اردوی استانی و حتی تیم ملی هندبال ساحلی ندارد.

طالبی از برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال ساحلی کشور به میزبانی کیش خبر داد و افزود: مسابقات هندبال ساحلی لیگ برتر کشور به صورت متمرکز شهریور ماه در کیش برگزار می شود.

رئیس هیئت هندبال ساری درباره موفقیت های اخیر تیمش در کشور ابراز داشت: در مسابقات کشوری با توجه به مشکلات و بی توجهی مسئولان صاحب عنوان های خوبی شدیم اما حتی نصب بنر برای روحیه و انگیزه بیشتر بازیکنان از مسئولان ندیدیم.

طالبی در پایان با اشاره به اینکه چند بازیکن ساروی برای بازی از تیم های مختلف لیگ برتر پیشنهاد دارند، خاطرنشان کرد: اگر از سوی مسئولان حمایت نشویم مجبویم که از جدایی این بازیکنان به دیگر تیم ها موافقت کنیم که با نبودن این بازیکنان ساری هم از داشتن تنها تیم در لیگ محروم می شود/ش/ن.

برچسب ها: صعود ، لیگ ، حمانتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.