با ابلاغ سیاست های جمعیتی از سوی سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت

معافیت پرداخت حق بیمه و سرانه فرزندان سوم به بعد خانواده‌ها

برداشتن حق بیمه و سرانه فرزندان سوم به بعد به منظور تحت پوشش قرار گرفتن این افراد در راستای سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدتقی نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی در خصوص برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی در راستای سیاست های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری گفت: اولین اقدام صورت گرفته در راستای سیاست های جمعیتی از سوی سازمان تأمین اجتمای معافیت پرداخت حق بیمه و سرانه فرزندان سوم به بعد خانواده‌های تحت پوشش است که با اتخاذ این سیاست  دیگرهیچ گونه محدودیتی درخصوص تعداد فرزندان فرد بیمه شده وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: در رابطه با بندهای دیگر سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری نیز می‌توان به ایجاد گفتمان و برنامه‌های فرهنگی و بسترسازی در این خصوص اشاره کرد که در این خصوص نیز معاونت فرهنگی سازمان بسیار فعال است و برنامه‌های عملیاتی را نیز در نظر دارد.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: البته بخشی از برنامه‌های جمعیتی از گذشته نیز در سازمان جریان داشته که تسهیل زایمان طبیعی، اختصاص سه مرکز درمانی برای بانوان و ارائه آموزش‌های مورد نیاز بانوان برای دوران بارداری و پس از آن، از آن جمله  است.

انتهای پیام/

برچسب ها: معافیت ، خانواده ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی مرتضی
۰۷:۵۷ ۱۹ تير ۱۳۹۳
کاش سازمان تامین اجتماعی قبول میکرد کمک هزینه اولاد دراحکام کارگزینی برای فرزند سوم وچهارم نیزتعلق میگرفت چوا الان فقط به دوتا فرزند حق اولاد تعلق میگیرد واین یک از محدودیت هاست .سپاس
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۰:۲۷ ۱۹ تير ۱۳۹۳
تو رو به خدا اول یه فکری به حال ازدواج و کار و مسکن جوانان بکنید مشکل جمعیت حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۲۳:۰۶ ۱۸ تير ۱۳۹۳
بعد این همه گرونی و التهاب بازار کسی دنبال دومیش نمیره که شما تازه برای فرزندان سوم به بعد جلسه و تصمیم می گیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۸ تير ۱۳۹۳
ناقلا می خوای مردم را گول بزنی
آخرین اخبار