درگیری‌های عشقی "محسن افشانی"

"محسن افشانی" در مجموعه "کیفر" با دختر دوست پدرش دچار درگیری‌های احساسی می‌شود.

"محسن افشانی" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  گفت: تاکنون تجربه 2 کار مناسبتی داشتم که یکی از آنها کار هفت سین نوروز بود و دیگر مجموعه " کیفر" است که برای ماه رمضان امسال تدارک دیده شده است.
 
افشانی در خصوص موضوع سریال عنوان کرد: شب‌های قدر مجموعه تلویزیونی کیفر، از آنتن شبکه 2 سیما پخش خواهد شد که اجرای یک درام تلخ در مورد چند رفیق قدیمی را روایت میکند و بر اساس یک اتفاق ناخودآگاه بین آنها اختلاف ایجاد می‌شود، اما در اثنای قصه همه متوجه اشتباه خود می‌شوند.
 
وی در خصوص نقش خود در این مجموعه گفت: من پسر یکی از این شخصیت‌ها هستم که درگیر یک ماجرای عشقی با دختر دوست پدرم می شوم؛ در حالی که از ابتدا این دو همانند خواهر و برادر با یکدیگر بزرگ شدند.
 
بازیگر" ترانه مادری" خاطر نشان کرد: "کیفر" قصه جذابی دارد و با عوامل خوبی در این مجموعه همکاری داشته‌ام.
 
وی افزود: کارهای مناسبتی به لحاظ کیفی معمولا در درجه پایین تری از سایر مجموعه‌ای قرار نمی‌گیرد، اما چون متناسب با حال و حوای روز مردم هستند، مورد استقبال قرار می‌گیرند.
 
افشانی خاطر نشان کرد: ماه رمضان من را به یاد ایام کودکی و روزه‌های کله گنجشکی می‌اندازد که هر چه بزرگتر شدیم، آن را در هیچ کتابی نیافتیم اما متناسب با حال و حوای آن روزهای ما وقتی ذوق روزه گرفتن با بزرگترها را داشتیم بود.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.