روشن شدن گذشته مجهول اعضای خانواده "فاخته"

سریال "فاخته" به تهیه کنندگی داوود قچاق و کارگردانی محمود معظمی در ایام ماه مبارك رمضان مهمان خانه مخاطبان شبكه دو سیماست.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، سریال "فاخته" به تهیه کنندگی داوود قچاق و کارگردانی محمود معظمی در ایام ماه مبارك رمضان مهمان خانه مخاطبان شبكه دو سیماست.

مضمون این سریال درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که درست اول ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود و اما آنچه در قسمت 13 این سریال خواهیم دید اینچنین است: شیوا در ادامه تلاشش به همراه منصور به شرکت ناصر می رود و سند خانه ها را برای گرو به او می دهد اما ناصر عنوان می کند که دیگر طرف حساب او نیست. از سوی دیگر پرویز به خانه خانجون می رود و آنجا حرفهایی زده می شود که گذشته مجهول این خانواده را روشن تر می كند ...

در این سریال ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، شهرام عبدلی، فریبا نادری، نگین معتضدی، فرخ نعمتی، رحیم نوروزی، سپیده کاشانی، ملیکا پارسا و آدرین معظمی به ایفای نقش می‌پردازند.

مجموعه «فاخته» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که در ایام ماه مبارك رمضان مهمان مخاطبان این شبكه است و سیزدهمین قسمت آن پنجشنبه 19 تیر ساعت 23:45 به روی آنتن شبكه زندگی می رود. تكرار این مجموعه نمایشی هم روز بعد ساعات 14:30 بامداد و 18 خواهد بود.


انتهای پیام/ اس
 

برچسب ها: رادیو ، تلویزیون ، سریال ، فاخته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار