110 ساعت آموزش مدیریت بحران در اماکن منطقه 11

رییس ستاد بحران منطقه 11 گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 110 ساعت آموزش مدیریت بحران اماکن در سطح منطقه انجام شده است.

 عادل قایقور رییس ستاد بحران منطقه 11 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در راستای تداوم اهداف آموزشی و اطلاع‌رسانی و به منظور ارتقا فرهنگ آمادگی و احراز آگاهی در زمینه پیشگیری از حوادث غیرمترقبه، ستاد مدیریت بحران منطقه اقدام به برگزاری مدیریت بحران در اماکن نموده است.
 
وی در ادامه افزود: طرح مدیریت بحران اماکن در ساختمان‌های بالای 18 واحد، مراکز تجاری، پاساژ بالای 25 باب مغازه و ادارات دولتی دارای بیش از 50 پرسنل برگزار می‌شود.
 
عادل قایقور تصریح کرد: پس از ایجاد تعاملی مناسب و توجیه مدیران داخلی اماکن در خصوص مزایای اجرای طرح مدیریت بحران اماکن، اصول شناسایی راه‌های مقابله با زلزله، روشهای اطفا حریق، کمک‌های اولیه، روش‌های مناسب پناه‌گیری در مکان‌های مختلف، نحوه تخلیه اضطراری و مکان یابی ایمن را به صورت تئوری و عملیاتی در اماکن سطح منطقه آموزش داده می‌شود.
 
رییس ستاد بحران منطقه 11 خاطرنشان کرد: شهروندان ساکن مجتمع‌های مسکونی، کیسه فعال در مجتمع‌های تجاری و کارکنان واحدهای اداری شرکت کنند در این طرح در دوره‌های آموزشی تحت عنوان آمادگی در برابر زلزله و ارتقای ایمنی محل زندگی و کار آشنا می‌شوند و با تشکیل چارت مدیریت بحران اماکن در این امکنه نسبت به اجرای برنامه‌های ایمنی در قالب ساختار مدیریت بحران اماکن اقدام خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: آموزش ، طرح ، تعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار