بررسی تخصصی "galaxy tab 10.5"؛

شگفتی ساز دنیای تبلت ها / گلکسی تب نو در راه است

اگر قصد خرید تبلت دارید، چند هفته ای صبر کنید، تبلتی جدید در راه است که می تواند انتخاب های شما را تغییر دهد، در این خبر ما به بررسی تبلتی جدید که هنوز راهی بازار ایران نشده است می پردازیم نام این محصول"Galaxy tab S 10.5" است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ سامسونگ سال خود را با معرفی محصولات سری S5   شروع کرده بود، در قدم اول تلفن هوشمند "Galaxy S5" که به قول این شرکت تلفنی نگران سلامتی شما و حالا تبلت از همین سری یعنی گلکسی اس 5 ،

دید مثبت : صفحه نمایش با رزولیشن بالا، این موضوع در همان نگاه اول نظر هر کاربری را در هنگام کار با "Galaxy tab S 10.5" جلب میکند.

دید عادی : ظاهری سادی، باریکی بیش از حد بسیار این دستگاه را زیباتر از حد معمول به نمایش گذاشته، در ظاهر زیبای این محصول کاور هوشمند سامسونگ هم تاثیرگذار بوده است.

دید منفی : گلکسی تب 10.5 را که در دست بگیرید در همان لحظات اول وزن آن کمی شما را اذیت می کند و نگران آن می شود که می توان در مدت طولانی این تبلت را در دست گرفت و با آن کار کرد.

 گلکسی تب 5 برروی میز دریچه :










چرا تبلت : هدف ما از خرید یک تبلت چیست؟

ابتدا و قبل از هر چیزی بیایم تکلیفمان را با هم مشخص کنیم، سپس دو تا چهار تا کنیم و ببینیم "Galaxy tab S5" برای ما مناسب است یا نه،

خیلی ها تبلت را ابزاری تجملاتی می دادند که برای از ما بهتران است، این نظر ناشی از فانتزی بودن بسیار از تبلت های موجود در بازار است، اما در نگاهی خوشبینانه تبلت می تواند محصولی کار راه انداز باشد بلاخص برای آنها که می خواهند به سفر بروند و یا در هر لحظه به دنیای نت دسترسی داشته باشند و حال و حوصله ی حمل لپ تاپ های چند اینچی و چند کیلویی را هم ندارند، عمیق تر که نگاه کنیم تبلت می تواند بسیار کارآمد تر هم باشد حتی کارا تر از تلفن های هوشمند، صفحه نمایش بزرگ تبلت ها فرصتی بیشتر از تلفن های هوشمند در اختیار شما می گذارند تا فیلم ببینید، کتاب بخوانید و از هزار و یک برنامه و بازی لذت ببرید این در حالی است که قیمت تبلت ها با تلفن های هوشمندی که سرشان به تنشان می ارزد برابری دارد، پس تبلت در کل لازم است اما گدام تبلت برای من مناسب تر است؟ 





بررسی "گلکسی اس 10.5" : ظاهر و ساخت

در همان نگاه اول به پشت دستگاه متوجه می شوید از خانواده ی تلفن هوشمند اس 5 است، اما زیاد هم شوق زده نخواهید شد چرا که بدنه آلمینیومی نیست و شبه فلزی از جنس پلاستیک است، در ظاهر می تواند برتری هایی بر apple ipad air داشته باشد.
 در قسمت پایین دستگاه دو آهنربا برای کاور طراحی شده است که با قدرت دستگاه را نگه می دارد،قطعه ی nfc در بالای دستگاه دیده می شود، دکمه ی خانه و دو دکمه ی لمسی برروی صفحه نمایش و دکمه ی کم و زیاد کردن صدا در کناره های دستگاه دیده می شود.

بررسی "گلکسی اس 10.5" : سخت افزار

صفحه نمایش 10.5 اینچی دستگاه دید بهتری را به کاربر می دهد که البته باید این مزیت را در کنار رزولیشن بالای 2560 در 1600قرار داد، سامسونگ در ساخت صفحه نمایش این دستگاه از تکنولوژی  Super AMOLED بهره برده، از دیگر نکات سخت افزاری می توان به بلوتوث 4 ، 11ac Wi-Fi و NFC اشاره کرد، امکان انتخاب برای شما بین دومدل 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی وجود دارد البته ورودی حافظه ی خارجی تا ظرفیت 128 گیگابایت هم وجود دارد.
پردازنده ی 4 هسته ای دستگاه در دو مدل 1.9 گیگاهرتز و 1.3 گیگاهرتز تعبیه شده است.

بررسی "گلکسی اس 10.5" : نرم افزار

اندروید 4.4.2 KitKat با آخرین مدل از TouchWiz سامسونگ را می توانید در این دستگاه تجربه کنید، در صفحه ی اصلی و در صفحه ی ویجت ها، ویجت هایی مخصوص اخبار، موسیقی، سینما و ... برای سلیقه های مختلف طراحی شده که با فعال کردن آنها می تویند همیشه به روز باشید.







گزارش از سامان صباغي
برچسب ها: دریچه ، خبر ، گلکسی ، تبلت ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار