رودهن/

راه یابی مقام‌‏آوران رباتیک دانشگاه آزاد دماوند به مسابقات جهانی ربوکاپ 2014 در برزیل

سرپرست و مربی تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از راه یابی مقام‌‏آوران رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به مسابقات جهانی ربوکاپ برزیل در شهر "جئوپسوآ" خبر داد.

"بابک علی عسگری" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: تیم رباتیک واحد دماوند از جمله تیم های علمی، قدرتمند و برتر کشور است که توانسته طی سال های اخیر در مسابقات کشوری و جهانی مقام های ارزشمندی را کسب کند.

وی کسب دو مقام نخست تیم رباتیک این واحد دانشگاهی در لیگ های ربات امدادگر و مین یاب هوشمند در نهمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک ایران، کسب دو مقام اول و سوم ربات امدادگر به عنوان تیم های برتر دومین دوره مسابقات کشوری رباتیک خیام و ... را از جمله افتخارات این تیم علمی دانست.

عسگری به راه یابی تیم رباتیک واحد دماوند در مسابقات جهانی ربوکاپ 2014 برزیل خبر داد و گفت: با کسب مقام قهرمانی تیم رباتیک واحد دماوند در نهمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک ایران، شرکت در مسابقات جهانی برزیل و بین المللی امیرکبیر از برنامه های آینده این تیم بود که تیرماه سال 93 شاهد حضور تیم علمی واحد دماوند در برزیل هستیم.

این مقام مسوول ضمن اعلام رضایت از عملکرد تیم و آمادگی لازم اعضای آن برای حضور در مسابقات جهانی، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات جهانی، تیم هفت نفره ربات امدادگر واحد دماوند به اتفاق مربی و سرمربی تیم، همراه با ده لیگ برتر مسابقات جهانی برزیل که 28 تیرماه (19 جولای) لغایت چهارم مرداد ماه (26 جولای) برگزار می شود، شرکت می کند.

سرپرست و مربی تیم رباتیک واحد دماوند گفت: امروزه علم رباتيك به يكي از مهم ترين علوم بشر تبديل شده تا جایي كه هر ساله مسابقات متعددي در دنيا با هدف توسعه و گسترش علوم رباتيك برگزار مي شود.

وی ادامه داد: اکنون بستر و ظرفیت های لازم با حضور اعضای تیم رباتیک واحد دماوند در این شهر با هدف شناسایی توانمندی ها و استعدادهای جوانان در این عرصه وجود دارد که در این راستا نیازمند همکاری و تعامل بیشتر نهادهای حمایتی هستیم.

لازم به ذکر است، اعضای تیم ربات امدادگر واحد دماوند شامل آقایان: ایمان اسفندیار، درو بقوزیان، پوریا میرمحمدی، سید سعید مشهدی، محسن امری کاظمی و سمیع بهنام می باشد./ش/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.