اهدای لوح مددکار افتخاری بهزیستی به رئیسان اتاق اصناف و بانک مرکزی

لوح مددکار افتخاری سازمان بهزیستی دیشب در مراسم امضای تفاهم نامه بین سازمان بهزیستی و اتاق اصناف به آقایان فاضلی و صیف اهدا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور دیشب درجلسه‌ای که به منظور امضای تفاهم نامه سازمان بهزیستی کشور با اتاق اصناف تشکیل شده بود گفت: سازمان بهزیستی فعالیتهای خاصی در جهت اقشار خاص جامعه خصوصاً نیازمندان، افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماع محور انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در سنوات گذشت سازمان بهزیستی کشور توانست از حضور فرهیختگانی چون رئیس اصناف کشور استفاده نموده و در افزایش مشارکتهای مردمی گام موثری را بردارد.

هاشمی تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور برای ایجاد خدمات در بستر خانواده نیازمند کمکهای معنوی همه ارگانها و سازمانها است تا بوسیله آنان بتواند خدمات خود را افزایش دهد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی کشور می‌تواند از ظرفیت‌های موجود در اتاق اصناف استفاده نموده و گامهای موثری در جهت اشتغال پایدار و توسعه اشتغال برای افرادی که در معرض آموزش هستند و یا فرزندان بهزیستی که قصد جدا شدن از سازمان را دارند بردارد.

لازم به ذکر است در این مراسم اهدای لوح مددکار افتخاری توسط رئیس سازمان بهزیستی به جناب آقای فاضلی رئیس اتاق اصناف و آقای ولی اله صیف رئیس بانک مرکزی اهدا شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشور ، اصناف ، معنوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار