امضای تفاهم نامه بین سازمان بهزیستی کشور و اتاق اصناف

تفاهم نامه بین سازمان بهزیستی کشور و اتاق اصناف در جهت ارتقاء خدمات به مددجویان دیشب در شیرخوارگاه آمنه طی مراسمی به امضا رسید.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دیشب تفاهم نامه‌ای بین سازمان بهزیستی کشور و اتاق اصناف در شیرخوارگاه آمنه به امضا رسید.در این مراسم رئیس سازمان بهزیستی ، رئیس اتاق اصناف و رئیس بانک مرکزی حضور داشتند.

ایجاد اشتغال پایدار و موثر برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی با اعطای تسهیلات ، تسهیل در صدور پروانه کسب و فعالیت مددجویان توسط صنوف مختلف ، هدایت کمکهای خیر خواهانه اعضای اتاق اصناف کشور به سمت نیازهای واقعی مددجویان تحت پوشش و استفاده از ظرفیتهای اقتصادی موجود در بدنه اتاق اصناف کشور در راستای تحقق اهداف خیرخواهانه سازمان بهزیستی کشوراز جمله مفاد این تفاهم نامه بود.

همچنین اجرای طرح جلب مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی در سطح واحدهای زیر مجموعه اتاق اصناف ، جلب مشارکتهای خدماتی اعضای اتاق اصناف بویژه صنوف خدماتی و حوزه‌ای، برپایی جشنواره‌ها، بازارچه ها و نمایشگاه‌های فصلی و سالیانه ، اجرای طرح آموزش مهارتهای زندگی در سطوح مختلف ، طرح پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از معلولیت ، ارائه خدمات مشاوره در سطح پرسنل و خانواده های اعضای اتاق اصناف، تسهیل روند مجوز فعالیت‌های خیریه در حوزه کودکان و نوجوانان از دیگر مواردی است که در این تفاهم نامه به آن اشاره شده بود.

لازم به ذکر است، در این مراسم رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه رئیس اتاق اصناف و رئیس بانک مرکزی از بخشهای مختلف شیرخوارگاه آمنه بازدید نموده و از محصولات مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی دیدن کردند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مراسم ، اقتصادی ، مفاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار