بهترین بسته های انرژی زا برای ناهار در محل کار

خوردن ناهار بهترین فرصت برای شماست تا از پشت میز کار بلند شویدو با مصرف غذاهای استثنائئ انرژی تان را افزایش دهید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران،"ساعت ناهار" در بررسی های اخیر، زمان استراحت کارکنانا در حدود 30 دقیقه یا کمتر است که بسته به شیوه زندگی افراد در نهایت باید سالم و رضایت بخش باشد و باعث شود شما در بقیه طول روز شاد و پر انرژی باشید.

کلم پیچ سبز
کلم پیچ سبز و یا کاهو کلم پیچ باعث جلوگیری از آسیب به ستون فقرات کارکنان پشت میز نشین می شودذو مخلوط سبزیجات ترد و خوشمزه می تواند در وعده ناهار باعث شادابی و افزایش انرژی شما شود.

برای تهیه بهترین غذا در محل کار می توانید 1 تخم مرغ آبپز، 1
قاشق غذا خوری هویج رنده شده، 1 تربچه خرد شده، و 1 1/2 قاشق غذاخوری فلفل قرمز قطعه قطعه با 1/2 قاشق غذا خوری جعفری خرد شده و 1/2 قاشق غذا خوری پنیر فتا را با هم مخلوط کنید و در وعده ناهار در محیط کار میل کنید.
 
این غذا در هر وعده 320 کالری، 19 گرم چربی (6 گرم نشاسته19 گرم کربوهیدرات، 520 میلی گرم سدیم، 8 گرم فیبر، 21 گرم پروتئین دارد.

برنج رشته فرنگی

1 فنجان پخته رشته فرنگی برنج با 3 اونس گوشت مرغ پخته شده، به علاوه 1 فنجان نپا کلم سرخ کرده 1 قاشق چای خوری روغن زیتون را روی حرارت متوسط سرخ کنید و در پایان همه چیز را با 2 قاشق چای خوری کم نمک سس سویا و دانه کنجد طعم دار کنید.
 
این غذا در هر وعده 420 کالری، 8 گرم چربی (1.5 گرم نشاسته54 گرم کربوهیدرات، 510 میلی گرم سدیم، 1 گرم فیبر، 30 گرم پروتئین دارد.

نتایج مطالعات نشان می دهند این غذاها جزومواد غذایی هستند که پزشکان معتقدند با مصرف آن ها افراد می توانند تمام ویتامین های مورد نیاز بدنشان را در طول روز به دست بیاورند و بدنی سالم داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار