رودهن/

آلایندگی مراکز صنعتی در مناطق کشاورزی بومهن سرازیر شده است

رئیس شورای بخش بومهن گفت :آلایندگی مراکز صنعتی در مناطق کشاورزی بومهن سرازیر شده است و متاسفانه برای بهبود وضعیت این مناطق اداره جهاد کشاورزی پردیس چارت سازمانی ندارد .

محمد قانبيلي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مشکلات بخش بومهن گفت :بخش بومهن به عنوان یک منطقه‌ای حساس در شهرستان پردیس با برخورداری از فضای گسترده کشاورزی از کمبود ها و مشکلات زیادی رنج می برد .

رئیس شورای بخش بومهن با تاکید بر تحولات مدیریتی در بخشداری و شهرداری بومهن در ساختار سیاست های شهرستان ، مشکلات در این منطقه با برخورداری از ساختاری ماندگار هنوز پابرجاست ، تصریح کرد : روستاهای بخش بومهن در بهره مندی از امکانات زیر ساختی جزء مناطق محروم شهرستان محسوب می شوند .

قانبيلي با اشاره به حجوم آلایندگی های صنعتی به سمت روستاهای بومهن ، افزایش دامنه خطرات زیست محیطی مراکز صنعتی راتهدیدی بزرگ برای مناطق کشاورزی بومهن دانست و اضافه کرد : کشاورزان در این راستا با هدر رفتن سرمایه های مالی خود خصارات زیادی را متحمل شده اند .

رئیس شورای بخش بومهن با اشاره به اینکه بستر برای استقرار نهادهای همسو با ساختار شهر بومهن در این منطقه باید فراهم شود ، ابراز داشت : ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، جهاد کشاورزی و اداره آبفای روستایی باید متناسب با نیاز های شهر جهت رفع خلاء های موجود در بومهن مستقر شوند .

قانبيلي در خاتمه اظهار داشت : کشاورزی یکی از ابزار های مهم توسعه تلقی می شود ولی در شهرستان پردیس خلاء مدیریتی جلوی تحقق این امر را به عنوان ابزار توسعه شهرستان گرفته است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.