کرمانشاه /

برنامه گسترده ای برای توسعه فرودگاه کرمانشاه داریم

معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه گفت: توسعه فرودگاه کرمانشاه به عنوان یکی از زیرساخت های مهم گردشگری استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ، علی اصغر میرزایی در جلسه کارگروه گردشگری استان با اشاره به لزوم برپایی جشنواره های بسیاری در خصوص معرفی کرمانشاه و جاذبه های گردشگری آن در سایر استانها و حتی خارج از کشور، گفت: این بسیار مهم است که بتوانیم جاذبه های طبیعی و گردشگری استان و نیز اقوام و آداب و رسوم خود را به درستی در سطح کشور معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا باید جشنواره هایی در سایر استانها و کشورهای دیگر برپا شده و ایلات و اقوام مختلف کرمانشاه و جاذبه های تاریخی و طبیعی آن به خوبی معرفی شوند.

میرزایی افزایش پروازهای داخلی و خارجی استان را یکی از زیرساخت های مهم در جهت رونق گردشگری استان عنوان کرد و افزود: در همین راستا برنامه گسترده ای به منظور توسعه پاویون قبلی حجاج و نیز ساخت یک پاویون جدید در فرودگاه کرمانشاه داریم.

وی بیان داشت : همچنین یک باند جدید در فرودگاه کرمانشاه به عنوان یکی از زیرساخت های اصلی توسعه گردشگری احداث خواهد شد.

میرزایی استان کرمانشاه را دارای پتانسیل های بسیاری در زمینه گردشگری دانست و گفت: با تمام توان از توسعه گردشگری استان حمایت خواهیم کرد تا بتوانیم گردشگری استان را به جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم./س

برچسب ها: توسعه ، فرودگاه ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.