فینال آلمان - آرژانتین مردم دنیا را به خواب برد

پرونده جام جهانی ۲۰۱۴ با اشک شوق آلمانی‌ها و گریه‌های مردم غزه بسته شد + تصاویر

هنگامی که آرژانتینی‌ها از باخت تیم خود ناراحت و مردم آلمان در حال شادی از برد تیم‌شان در فینال جام جهانی 2014 بودند، مردم غزه در خاک و خون غلت می‌خوردند.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، تاریخ نشان داده در هنگام برگزاری رویدادهای مهمی ورزشی چون المپیک‌ها و جام‌های جهانی در ادوار مختلف، تحرکاتی از جنس نسل‌کشی در نقاط مختلف دنیا آغاز می‌شود، که از آن جمله می‌توان به تقارن جام جهانی 2010 با محاصره غزه و حمله به کاروان آزادی و المپیک 2012 با جنگ داخلی سوریه و ... اشاره کرد که تمامی این اتفاقات، کشتار تعداد زیادی از مردم را به دنبال داشته است.

 

جام جهانی فوتبال یکی از رویدادهای مهم ورزشی است که هر چهار سال در یک کشور برگزار شده و تمامی افکار عمومی دنیا را به خود معطوف می‌کند و این بار نیز نوبت برزیل رسید.

 

همزمان با آغاز رقابت‌ها و درگیری اذهان عمومی با این رویداد ورزشی یعنی دقیقا یک ماه پیش (22 خرداد)، 32 تیم راه یافته به جام جهانی 2014 برزیل، رقابت‌های خود را آغاز کردند و تحرکات داعش و جنایات وحشیانه این گروهک تروریستی درعراق نیز با این بازی‌ها آغاز شد.

با اوج‌گیری این رقابت‌ها، صهیونیست‌ها که در پشت پرده تمامی جنایات منطقه دست دارند، دیگر در پشت صحنه بازی نکرده و حملات وحشیانه خود را این بار با ریختن بمب بر سر مردم غزه آغاز کردند.

 

 

 




اما شب گذشته -22 تیرماه - در حالی فینال رقابت‌های جام جهانی برزیل بین دو تیم آلمان و آرژانتین در سایه شادی وهیاهوی طرفداران فوتبال برگزار شد که بازی دیگری در سرزمین‌های اشغالی به صحنه گردانی رژیم منحوس صهیونیستی و با حمایت کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا در حال انجام بود، بازی‌ای که نتیجه آن به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بی‌گناه بود.



 

 

پرونده آخرین شب جام جهانی در حالی بسته شد که در یک طرف مردم آلمان با در دست داشتن فشفشه به آتش‌بازی و شادی پرداختند و در غزه فشفشه‌ها و آتش‌بازی‌ها جای خود را به موشک و بمب‌های سنگین داد؛ یکی اشک شوق از برد تیمش می‌ریخت و دیگری در غم از دست دادن عزیزش خون گریه می‌کرد.


















در جایی دیگر آرژانتینی‌هایی را می‌بینیم که از باخت تیم خود عصبانی بوده و به خیابان‌ها ریخته و در حال خرابکاری هستند و اما مردم مظلوم "غزه" به دلیل نداشتن امنیت و از دست دادن جانشان عصبانی هستند.








در پایان، این تصاویر نشان می‌دهد خیلی‌ها در حین بازی‌های‌ جام‌جهانی بازی خورده و مسائل مهمتری همچون کشتار مردم فلسطین و سایر موضوعات مهم را از یاد می‌برند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی پور
۱۴:۰۶ ۲۳ تير ۱۳۹۳
مرگ بر اسراییل که مردم فلسطین را به خاک خون کشیده این مسابقه برای خودمن جذابیت خاصی نداشت چون برادران مسلمانم را در فلسطین به خاک و خون میکشیدند
اللهم عجل لولیک الفرج
آخرین اخبار