ویژه برنامه های لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) اعلام شد

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، در روزهای چهارشنبه 25، جمعه 27 و یکشنبه 29 تیرماه از ساعت 22 تا 2 بامداد میزبان مراسم احیا است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مراسم معنوی شب های قدر، با تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین المللی آقایان احمد ابوالقاسمی در شب اول، مهدی قره شیخلو در شب دوم و همچنین ترتیل خوانی سوره های روم، دخان و عنکبوت در شب سوم توسط آقایان معتز آقائی، داود لاچینانی و علی شیرزاد آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر توسط آقایان زین العابدین فرد، غلامرضازاده و رمضانپور ادامه خواهد یافت.

مرثیه سرائی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، آقایان تاری، باقری و صالحی خوانساری و برگزاری مراسم سخنرانی و احیاء توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی، آیت الله سید احمد خاتمی و حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر به ترتیب از نخستین شب تا سومین شب پر برکت قدر از دیگر برنامه های لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام خواهد بود.

زائران و مومنین خداجوی همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی پر برکت قدر با حضور گسترده در حرم مطهر و مضجع شریف حضرت عبدالعظیم الحسنی و امامزادگان والا مقام علیهم السلام، به مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام می پردازند.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام ضمن توصیه محترمانه به شهروندان عزیز بمنظور استفاده حتی المقدور از وسائط نقلیه عمومی و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین در ماه ضیافت الله، پیشاپیش مقدم عموم زائران و شرکت کنندگان در این مراسم معنوی را گرامی می دارد.

این مراسم بصورت مستقیم از طریق پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام به نشانی www.abdolazim.com و همچنین مراسم احیای شب بیست و یکم از طریق شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: احیا ، قدر ، عبدالعظیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار