آخرین بازی مرحله مقدماتی کاپ آسیا؛

پیروزی ایران مقابل هند در پایان مرحله مقدماتی/ ایران در رده دوم جدول ماند

تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی مرحله مقدماتی کاپ آسیا موفق به شکست هند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی مرحله مقدماتی کاپ آسیا بعد از یک روز استراحت با هند روبرو شد. بچیروویچ سرمربی تیم ملی که در دیدار مقابل اندونزی به تعدادی از بازیکنان اصلی استراحت داده بود با توجه به دو برد قبلی هند، بازیکنان اصلی را به میدان فرستاد. هندی ها علاوه بر شکست اندونزی، تیم بلند قد چین را هم برده بودند.

سامان ویسی، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی انتخاب های بچیروویچ برای این دیدار بودند. هر چند بازیکنان اصلی تیم هم در شروع کار مقابل هند موفق نبودند و با وجود کسب 4 امتیاز اول بازی، از دقیقه چهارم مساوی شده و در پایان کوارتر اول بازی را 20 بر 13  واگذار کردند.

این شرایط تا 3 دقیقه آخر نیمه هم ادامه پیدا کرد و اختلافی 10 امتیازی میان دو تیم پیش آمد اما از این دقیقه بازیکنان ایران با چند حمله و دفاع قویتر شرایط بهتری پیدا کردند و اختلاف را به 3 امتیاز رساندند.

مصدومیت حدادی در پایان نیمه

در دقیقه آخر نیمه، حامد حدادی ستاره ایران با مصدومیت پا روی زمین افتاد و باعث نگرانی تیم شد. هر چند حدادی مجبور به خروج از زمین و تعویض شد اما راه رفتن وی کنار نیمکت، وضعیتش را چندان بد نشان نمی داد. حدادی تا پایان نیمه اول 7 امتیاز و 7 ریباند داشت.

نیمه اول بازی در نهایت با نتیج 29 بر 26 به نفع هند تمام شد.

حدادی در اواسط کوارتر سوم به زمین برگشت و با پنالتی های وی در دقیقه ششم، نتیجه بازی با یک امتیاز به نفع ایران برگشت. ارسلان کاظمی هم که در بازی سوم به تیم اضافه شده بود و در نیمه اول هیچ امتیازی به نامش ثبت نشد، بازی بهتری در کوارتر سوم انجام داد. ارسلان 7 امتیاز در این کوارتر به دست آورد و ایران کوارتر سوم را با اختلاف 22 بر 7 برد.

بازیکنان ایران کوارتر آخر بازی را هم با نتیجه 14 بر 13 بردند تا در نهایت با نتیجه 62 بر 49 برنده بازی شده و مرحله مقدماتی را با 3 برد و یک باخت تمام کردند.

تیم ایران با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به چین در رده دوم جدول گروه الف باقی ماند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، هند ، نیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار