ابوشریف در صحن علنی مجلس:

مقاومت به حمایت مردم ایران و سایر مسلمانان جهان نیاز دارد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت به حمایت مردم ایران و سایر مسلمانان جهان نیاز داشته و بدون شک پایمردی مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین از طریق حمایت مسلمانان جلوه‌گر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "ناصر ابوشریف" نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 24 تیر) مجلس شورای اسلامی گفت: روزی است که پیروزی رقم خواهد خورد، کسانی بودند که از پیروزی خداوند خوشحال شدند و قطعا شما نیز جزو همین دسته بودید، اما با کمال تاسف کسانی بودند که به این پیروزی خداوند ضربه زدند.
 
وی تصریح کرد: در مورد آمریکا ،‌انگلیس و این کشورها سخن نمی‌گویم، ولی در کمال تاسف کشورهایی در منطقه هستند که به این پیروزی ضربه زده‌اند.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مسئله فلسطین یک محک بسیار حساس متعلق به امت اسلامی است، افزود: در همین لحظه افراد زیادی هستند که علیه ما به توطئه مشغولند و می‌خواهند که این مقاومت در هم شکسته شود، از این رو من به ایران یادآوری می‌کنم که در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند و قد علم کنند، چرا که این توطئه برای شکست مقاومت است.
 
وی افزود: هم‌اینک رژیم صهیونیستی در تلاش برای در هم شکستن مقاومت است و می‌دانیم که در گذشته این رژیم هم به قاهره،‌ لبنان و سرزمین شام رسید و عربده‌کشی بسیاری کرد.
 
ناصر ابوشریف ادامه داد: اسرائیل در سال 2000 و 2006 میلادی در لبنان شکست خورد و در سال 2005 نیز در نوار غزه عقب نشینی کرد و تلاش نمود دیوار حائل را برای حفاظت از خود احداث نماید، اما نتوانست در برابر مقاومت دلیرانه مردم ما ایستادگی کند.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: از آنجایی که صاحبان این پروژه پلید با شکست‌ها و فروپاشی مواجه گردیدند، تلاش نمودند کشورهای همسایه از جمله سوریه و عراق و کشورهای دیگر را بر هم بریزند و تلاش خواهند نمود سرنوشت تمام امت اسلامی را به همین شکل گره بزنند، اما نخواهند توانست ایستادگی کنند.
 
وی تصریح کرد: نتانیاهو تلاش کرد شوکت رژیم صهیونیستی را از طریق نوار غزه احیا کند. اینک شاهد آنیم که شش میلیون صهیونیست در پناهگاه‌ها بسر می‌برند و اقتصاد نیز در رکود قرار گرفته است.
 
ناصر ابوشریف تصریح کرد: تا این لحظه زیان‌های اقتصادی اسرائیل به 3 میلیارد و 700 میلیون دلار در اسرائیل رسیده و وضعیت روحی نیز در آنجا شکننده و ضعیف است. تمام این‌ها در اثر مقاومت ساده و نیروهای با ایمانی است که تلاش کردند با این پایمردی حماسه را جلوه‌گر سازند و معتقدند پیروزی از آن خداوند متعال است.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در پایان خاطرنشان ساخت: البته شکی در این موضوع نیست، اما تمام این‌ها کافی نبوده و مقاومت به حمایت مردم ایران و سایر مسلمانان جهان نیاز داشته و بدون شک پایمردی مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین از طریق حمایت مسلمانان جلوه‌گر خواهد شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، جنبش ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار